فرانسه . ایران . مسلمانان : فام

روابط میان فرانسه و مسلمانانِ جهان ؛ و فرانسه با ایران و ایرانیان

فرانسه . ایران . مسلمانان : فام

روابط میان فرانسه و مسلمانانِ جهان ؛ و فرانسه با ایران و ایرانیان

این سایت بیشتر به روابط اقتصادی و سیاسی ایران و فرانسه درسالهای 1394 ، 1395 ، 1396 و 1397هجری خورشیدی اختصاص یافته است . مسلما" مسؤولان گرامی ، مدیران آگاه ، و دانش پژوهان ارجمند توقع ندارند که ما تمام استعداد اطلاعاتی ، و تحلیل و تفسیر های خود را طی این نمایه گونه کروولوژیک بیاوریم ؛ گرچه اخباری مشروح تر و به تفصیل با مکمل هائی تحلیلی و تفسیری در سوابق دویست ساله ، و امور و مسائل موجود ، نزد ما محفوظ می باشند ؛ و در صورت ضرورت ، و نه به صورتی سوداگرانه و فروش اطلاعات خام ، به متقاضیان شایسته ی امر ارائه خواهند گردید .
Alireza Ayatollahiعلیرضا آیت اللهی با قریب به هشت سال تحصیلات عمرانی - اقتصادی - اجتماعی - فرهنگی در دوره های کارشناسی - کارشناسی ارشد - و دکتری در فرانسه ؛ پژوهشگر و استاد سابق دانشگاهها ، استاد سابق پژوهشهای بازرگانی ، و دبیرسابق پژوهشی در سازمان مدیریت ، با قریب به پنجاه سال مطالعه در باره فرانسه - ایران ؛ و روابط بین این دو کشور ؛ هم اکنون هفتاد و سه ساله ، و بازنشسته است .
پیوندها
پنجشنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۴، ۰۶:۰۹ ب.ظ

فرانسه و ایران 3 - 15 اسفند 1394

فرانسه و ایران 3 - 15 اسفند 1394


علت سقوط ایرباس ۳۲۰ در آلمان چه بود۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۶:۴۴:۰۰


خبر: 08/12/1394 | ساعت: 12:31| 

پاریس برای توسعه همکاری اقتصادی و صنعتی با تهران آمادگی دارد

تهران- ایرنا- مشاور وزیر امورخارجه و رئیس دپارتمان اقتصادی دولت فرانسه گفت: زمینه های مناسبی برای همکاری میان تهران- پاریس وجود دارد و از گسترش همکاری اقتصادی و صنعتی با ایران در دوران پساتحریم استقبال می کنیم.

بانک صنعت و معدن ، علی اشرف افخمی ، روابط بانکی ، روابط صنعتی ،  صندوق توسعه ملٌی ، تامین مالی فولاد ، تامین مالی پترو شیمی ، تامین مالی قطار اصفهان ، تامین مالی سیمان ، تامین مالی نیروگاه 


94/12/06 - 10:27

/مداخله غرب در لیبی وارد مرحله‌ای تازه‌/

آمریکا، انگلیس و فرانسه در «بنغازی» اتاق عملیات ایجاد می‌کنند


5 / 12 / 94وزیر نفت دولت دهم:

کشور فقیری نیستیم که منتظر امثال پژو باشیم


چهارشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۶

مدیرعامل سایپا گفته که با شرکت رنو در حال مذاکره هستیم و اگر منافع طرفین تامین شود که حتما تامین خواهد شد قرارداد همکاری با این شرکت امضا می‌شود.

مهدی جمالی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، در پاسخ به این پرسش که مدیرکل دفتر نیرومحرکه وزارت صنعت، معدن و تجارت عنوان کرده واگذاری سهام پارس خودرو به رنو از جمله موارد مطرح در مذاکرت با این شرکت است، آیا پارس خودرو به رنو واگذار می‌شود؟ اظهار کرد: من در جریان این موضوع نیستم.

وی ادامه داد: به هر حال مذاکرات در جریان است و زمانی که به تفاهم کامل با رنو رسیدیم قرارداد همکاری امضا خواهد شد.

مدیرعامل سایپا افزود: یکی از موارد مطرح در مذاکرات با شرکت رنو، تعیین مدل خودروهایی است که با همکاری رنو در ایران تولید خواهد شد.

وی در پاسخ به اینکه آیا با این قرارداد رنو سرمایه‌گذاری در ایران خواهد داشت، اظهار کرد: حتما. در این زمینه تلاش می‌کنیم سیاست‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت محقق شود.

انتهای پیام

مدیرعامل سایپا ، شرکت رنو ، مهدی جمالی ،واگذاری سهام پارس خودرو ، سرمایه گذاری ، سیاست های وزارت صنعت و معدن و تجارت


ایجاد اشتغال برای اجنبی!۱۳۹۴/۱۲/۰۳ - ۰۶:۱۴:۰۰

پول‌هواپیما‌ها در زمان‌تحویل تسویه می‌شود۱۳۹۴/۱۲/۰۳ - ۱۳:۰۶:۰۰

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۲۷
علیرضا آیت اللهی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی