فرانسه . ایران . مسلمانان : فام

روابط میان فرانسه و مسلمانانِ جهان ؛ و فرانسه با ایران و ایرانیان

فرانسه . ایران . مسلمانان : فام

روابط میان فرانسه و مسلمانانِ جهان ؛ و فرانسه با ایران و ایرانیان

این سایت بیشتر به روابط اقتصادی و سیاسی ایران و فرانسه درسالهای 1394 ، 1395 ، 1396 و 1397هجری خورشیدی اختصاص یافته است . مسلما" مسؤولان گرامی ، مدیران آگاه ، و دانش پژوهان ارجمند توقع ندارند که ما تمام استعداد اطلاعاتی ، و تحلیل و تفسیر های خود را طی این نمایه گونه کروولوژیک بیاوریم ؛ گرچه اخباری مشروح تر و به تفصیل با مکمل هائی تحلیلی و تفسیری در سوابق دویست ساله ، و امور و مسائل موجود ، نزد ما محفوظ می باشند ؛ و در صورت ضرورت ، و نه به صورتی سوداگرانه و فروش اطلاعات خام ، به متقاضیان شایسته ی امر ارائه خواهند گردید .
Alireza Ayatollahiعلیرضا آیت اللهی با قریب به هشت سال تحصیلات عمرانی - اقتصادی - اجتماعی - فرهنگی در دوره های کارشناسی - کارشناسی ارشد - و دکتری در فرانسه ؛ پژوهشگر و استاد سابق دانشگاهها ، استاد سابق پژوهشهای بازرگانی ، و دبیرسابق پژوهشی در سازمان مدیریت ، با قریب به پنجاه سال مطالعه در باره فرانسه - ایران ؛ و روابط بین این دو کشور ؛ هم اکنون هفتاد و سه ساله ، و بازنشسته است .
پیوندها

پژوهشگاه صنعت نفت ایران و گروه IFP فرانسه به منظور امضای یک تفاهم نامه جددی نفتی به منظور افزایش ضریب بازیافت در مخازن نفت کشور به توافق رسیدند و این تفاهم نامه اردیبهشت ماه سال جاری امضا خواهد شد.

همکاری های جدید نفتی ایران و فرانسه

پژوهشگاه صنعت نفت ایران و گروه IFP فرانسه به منظور امضای یک تفاهم نامه جددی نفتی به منظور افزایش ضریب بازیافت در مخازن نفت کشور به توافق رسیدند و این تفاهم نامه اردیبهشت ماه سال جاری امضا خواهد شد.

بخش اقتصاد تبیان

بر این اساس همکاری در هشت موضوع فناورانه با اولویت ازدیاد برداشت مهمترین محورهای امضای این تفاهم نامه نفتی بین ایران و معتبرترین گروه پزوهشی فرانسوی ها خواهد بود.

شیرین سازی گاز طبیعی، مدیریت آب، برگزاری ذوره های مشترک آموزشی، ایجاد مرکز مشترک دوره های تخصصی بین المللی به منظور ارائه خدمات به صنعت نفت ایران و منطقه از دیگر مفاد این توافق نامه خواهد بود.

کارنیک رئیس موسسه آی اف پی از فرانسه سال گذشته در دیدار با مسئولان موسسه مطالعات بین المللی انرژی ایران در تهران از آمادگی این موسسه برای حضور قوی و موثر در صنعت نفت و گاز ایران و به خصوص آموزش و تربیت نیروهای متخصص مورد نیاز این صنعت در پساتحریم خبر داده و گفته بود: ایران یکی از مهمترین قطب های صنعت نفت و گاز جهان است.

وی به سابقه همکاری بسیار نزدیک ایران و موسسه آی اف پی در دوران پیش از اعمال تحریم ها اشاره کرد و تاکید کرده بود: آی اف پی فرانسه به عنوان یکی از معتبرترین موسسات آموزشی جهان در حوزه نفت و گاز با تجربه حضور در بیش از ٨٠ کشور و همکاری با ١٢٠٠ شرکت نفت و گازی در جهان از امکان فعالیت مجدد در ایران بلافاصله پس از رفع تحریم ها استقبال می کند.

+

افزایش همکاری پژوهشگاه نفت با گروه تحقیقاتی فرانسه

 شنبه 11 اردیبهشت 1395 - 11:46   

پژوهشگاه صنعت نفت با حضور در بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز و پتروشیمی علاوه بر ارائه آخرین دستاوردهای تحقیقاتی خود، با گروه تحقیقاتی فرانسه توافقنامه همکاری در حوزه‌های تحقیقاتی و آموزشی منعقد خواهد کرد.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۳۰
علیرضا آیت اللهی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی