فرانسه . ایران . مسلمانان : فام

روابط میان فرانسه و مسلمانانِ جهان ؛ و فرانسه با ایران و ایرانیان

فرانسه . ایران . مسلمانان : فام

روابط میان فرانسه و مسلمانانِ جهان ؛ و فرانسه با ایران و ایرانیان

این سایت بیشتر به روابط اقتصادی و سیاسی ایران و فرانسه درسالهای 1394 ، 1395 ، 1396 و 1397هجری خورشیدی اختصاص یافته است . مسلما" مسؤولان گرامی ، مدیران آگاه ، و دانش پژوهان ارجمند توقع ندارند که ما تمام استعداد اطلاعاتی ، و تحلیل و تفسیر های خود را طی این نمایه گونه کروولوژیک بیاوریم ؛ گرچه اخباری مشروح تر و به تفصیل با مکمل هائی تحلیلی و تفسیری در سوابق دویست ساله ، و امور و مسائل موجود ، نزد ما محفوظ می باشند ؛ و در صورت ضرورت ، و نه به صورتی سوداگرانه و فروش اطلاعات خام ، به متقاضیان شایسته ی امر ارائه خواهند گردید .
Alireza Ayatollahiعلیرضا آیت اللهی با قریب به هشت سال تحصیلات عمرانی - اقتصادی - اجتماعی - فرهنگی در دوره های کارشناسی - کارشناسی ارشد - و دکتری در فرانسه ؛ پژوهشگر و استاد سابق دانشگاهها ، استاد سابق پژوهشهای بازرگانی ، و دبیرسابق پژوهشی در سازمان مدیریت ، با قریب به پنجاه سال مطالعه در باره فرانسه - ایران ؛ و روابط بین این دو کشور ؛ هم اکنون هفتاد و سه ساله ، و بازنشسته است .
پیوندها
چهارشنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۵، ۰۹:۳۶ ب.ظ

عقد قرارداد با شرکت رنو فرانسه

۳۵۶۶تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۲ 

مدیر عامل شرکت صنعتی نیرو محرکه خبر داد:


عقد قرارداد با شرکت رنو فرانسه

 

مذاکرات جهت افزایش نرخ فروش محصولات


قرارداد تأمین قطعات اولیه تولید L90 همچون پوسته ها و چرخ دنده میان شرکت های نیرو محرکه و رنو فرانسه نهایی شد و در حال حاضر در مرحله عقد قرارداد به سر می برد.

مدیر عامل شرکت صنعتی نیرو محرکه از نهایی شدن عقد قرارداد همکاری مشترک میان این مجموعه با شرکت رنو فرانسه خبر داد.

محمد حسن محمد زاده با اعلام خبر فوق در گفتگو با خبرنگار بورس نیوز عنوان کرد: قرارداد تأمین قطعات اولیه تولید L90 همچون پوسته ها و چرخ دنده میان شرکت های نیرو محرکه و رنو فرانسه نهایی شد و در حال حاضر در مرحله عقد قرارداد به سر می برد.

وی افزود: بر اساس قرارداد مذکور مقرر شد تا "خمحرکه" تا پایان سال جاری مرحله به مرحله قطعات پوسته و چرخ دنده جهت تولید 300 هزار دستگاه L90 را برای شرکت رنو فرانسه تولید کند.

مدیرعامل شرکت صنعتی نیرو محرکه نهایی شدن قرارداد تولید سر سیلندر با شرکت ساپکو اشاره کرد و اظهار داشت: این قرارداد از نیمه دوم سال جاری و در مرحله اول در تیراژ تولید 100 هزار دستگاه اجرایی می شود.

محمد زاده در پاسخ به این سوال که آیا با توجه به افزایش نرخ فروش محصولات ایران خودرو برنامه ای جهت افزایش قیمت فروش محصولات خود در نظر دارید، اظهار داشت: این مجموعه درخواست اعمال افزایش پنج درصدی در قیمت فروش محصولات خود را به شرکت ساپکو ارائه نموده که در حال انجام مذاکراتی با شرکت مذکور جهت دریافت افزایش نرخ فروش محصولات هستیم که تاکنون نهایی نشده است. حال آنکه با توجه به پایین بودن حاشیه سود محصولات اعمال افزایش نرخ فروش امری لازم به نظر می رسد.

وی در خاتمه پیرامون فروش بلوک سهام "خمحرکه" از پرتفوی سرمایه گذاری "ورنا" گفت: همانطور که قبلاً نیز عنوان شد، انجام این برنامه قطعی است و در شرایط فعلی شرکت سرمایه گذاری رنا می بایست بدهی خود به "شستا" را پرداخت کند.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۳۰
علیرضا آیت اللهی

نظرات (۱)

الان این خوبه یا بد؟
چی گیر مردم میاد؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی