فرانسه . ایران . مسلمانان : فام

روابط میان فرانسه و مسلمانانِ جهان ؛ و فرانسه با ایران و ایرانیان

فرانسه . ایران . مسلمانان : فام

روابط میان فرانسه و مسلمانانِ جهان ؛ و فرانسه با ایران و ایرانیان

این سایت بیشتر به روابط اقتصادی و سیاسی ایران و فرانسه درسالهای 1394 ، 1395 ، 1396 و 1397هجری خورشیدی اختصاص یافته است . مسلما" مسؤولان گرامی ، مدیران آگاه ، و دانش پژوهان ارجمند توقع ندارند که ما تمام استعداد اطلاعاتی ، و تحلیل و تفسیر های خود را طی این نمایه گونه کروولوژیک بیاوریم ؛ گرچه اخباری مشروح تر و به تفصیل با مکمل هائی تحلیلی و تفسیری در سوابق دویست ساله ، و امور و مسائل موجود ، نزد ما محفوظ می باشند ؛ و در صورت ضرورت ، و نه به صورتی سوداگرانه و فروش اطلاعات خام ، به متقاضیان شایسته ی امر ارائه خواهند گردید .
Alireza Ayatollahiعلیرضا آیت اللهی با قریب به هشت سال تحصیلات عمرانی - اقتصادی - اجتماعی - فرهنگی در دوره های کارشناسی - کارشناسی ارشد - و دکتری در فرانسه ؛ پژوهشگر و استاد سابق دانشگاهها ، استاد سابق پژوهشهای بازرگانی ، و دبیرسابق پژوهشی در سازمان مدیریت ، با قریب به پنجاه سال مطالعه در باره فرانسه - ایران ؛ و روابط بین این دو کشور ؛ هم اکنون هفتاد و سه ساله ، و بازنشسته است .
پیوندها
با پایان لیگ بازی‌های رایانه‌ای ایران؛

گیمرهای ایرانی عازم مسابقات جهانی بازی‌های فرانسه می‌شوند

اختتامیه لیگ بازی های رایانه‌ای ایران
شناسهٔ خبر: 3768381 - 
مرحله نهایی و مراسم اختتامیه لیگ بازی‌های رایانه‌ای ایران با حمایت کامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای برگزار و مسافران لیگ جهانی بازی‌های رایانه‌ای فرانسه مشخص شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، مرحله نهایی و مراسم اختتامیه لیگ بازی‌های رایانه‌ای ایران شامگاه یکشنبه ۲۱ شهریورماه در برج میلاد برگزار شد و برندگان این دوره از مسابقات که برای شرکت در مسابقات جهانی بازی‌های رایانه‌ای فرانسه حضور خواهند داشت، مشخص شدند.

در این مراسم که سجادی، معاون ورزش‌های قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، کریمی قدوسی مدیرعامل بنیاد ملی بازی های رایانه‌ای و سلجوقی، عضو هیئت عامل سازمان فناوری اطلاعات ایران حضور داشتند، نوید برهانی مرند با شکست حریفش مهران علیزاده، قهرمان رشته فیفا و به عنوان نماینده ایران در این رشته برای مسابقات ESWC معرفی شد.

لازم به یادآوری اسن نوید برهانی در سال ۲۰۱۴ قهرمان جهان در رشته فیفا شده بود.

محمد کمالی قهرمان ایران در رشته PES شد و تیم GEX قهرمان رشته کانتراستریک شدند. در رشته کلش رویال نیز ۲ جوان ۱۶ ساله، امیر حسین اسدی از تهران و پارسا صادقی از اهواز به همراه تیم قهرمان بازی کانتراستریک مسافر فرانسه شدند.

لازم به ذکر است لیگ بازی‌های رایانه‌ای با حمایت مادی و معنوی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای برگزار شد و جوایز برندگان آن و هزینه سفر آنها به کشور فرانسه را این بنیاد به گیمرهای ایرانی اهدا کرده است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۳۰
علیرضا آیت اللهی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی