فرانسه . ایران . مسلمانان : فام

روابط میان فرانسه و مسلمانانِ جهان ؛ و فرانسه با ایران و ایرانیان

فرانسه . ایران . مسلمانان : فام

روابط میان فرانسه و مسلمانانِ جهان ؛ و فرانسه با ایران و ایرانیان

این سایت بیشتر به روابط اقتصادی و سیاسی ایران و فرانسه درسالهای 1394 ، 1395 ، 1396 و 1397هجری خورشیدی اختصاص یافته است . مسلما" مسؤولان گرامی ، مدیران آگاه ، و دانش پژوهان ارجمند توقع ندارند که ما تمام استعداد اطلاعاتی ، و تحلیل و تفسیر های خود را طی این نمایه گونه کروولوژیک بیاوریم ؛ گرچه اخباری مشروح تر و به تفصیل با مکمل هائی تحلیلی و تفسیری در سوابق دویست ساله ، و امور و مسائل موجود ، نزد ما محفوظ می باشند ؛ و در صورت ضرورت ، و نه به صورتی سوداگرانه و فروش اطلاعات خام ، به متقاضیان شایسته ی امر ارائه خواهند گردید .
Alireza Ayatollahiعلیرضا آیت اللهی با قریب به هشت سال تحصیلات عمرانی - اقتصادی - اجتماعی - فرهنگی در دوره های کارشناسی - کارشناسی ارشد - و دکتری در فرانسه ؛ پژوهشگر و استاد سابق دانشگاهها ، استاد سابق پژوهشهای بازرگانی ، و دبیرسابق پژوهشی در سازمان مدیریت ، با قریب به پنجاه سال مطالعه در باره فرانسه - ایران ؛ و روابط بین این دو کشور ؛ هم اکنون هفتاد و سه ساله ، و بازنشسته است .
پیوندها
جمعه, ۱۹ آذر ۱۳۹۵، ۰۹:۵۹ ب.ظ

فرانسه به کودکان آموزش ضدترور می دهد

ناسه خبر : 225150
95/6/4 - 09:22 -
 فرانسه به کودکان آموزش ضدترور می دهد

فرانسه به کودکان آموزش ضدترور می دهد

دولت فرانسه اعلام کرد قصد دارد به کودکان آموزش دهد که در صورت حمله تروریستی به مدرسه، چه واکنشی نشان دهند.

 به گزارش فرهنگ نیوز، 'نجات والو بالقاسم' وزیر آموزش و 'برنارد کازنوو' وزیر کشور فرانسه روز چهارشنبه، برنامه مشترکی را برای آموزش برخورد با تروریسم در مدرسه ها اعلام کردند.

بر اساس این برنامه، مدرسه ها باید هر سال رزمایش تروریستی برگزار کنند. این رزمایش ها از جمله برای شرایطی نیز طراحی شده است که دست کم یک حمله کننده درون مدرسه باشد.کودکان در این رزمایش ها، شیوه های پنهان شدن و گریختن را بسته به شرایط حمله، می آموزند.

آموزش کمک های اولیه به کودکان 13 و 14 ساله نیز بخشی از این برنامه است.
از زمان حمله های تروریستی سال گذشته به پاریس، حضور نیروهای پلیس در نزدیکی مدارس این کشور، پررنگ تر شده است.

حمله همزمان تروریست ها به چند منطقه از پاریس در 22 آبان پارسال، 137 کشته و بیش از 360 زخمی برجا گذاشت. حمله یک تروریست با کامیون به اجتماع مردم در یک جشن ملی در شهر نیس فرانسه در 24 تیرماه امسال هم به کشته شدن 87 نفر منجر شد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۱۹
علیرضا آیت اللهی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی