فرانسه . ایران . مسلمانان : فام

روابط میان فرانسه و مسلمانانِ جهان ؛ و فرانسه با ایران و ایرانیان

فرانسه . ایران . مسلمانان : فام

روابط میان فرانسه و مسلمانانِ جهان ؛ و فرانسه با ایران و ایرانیان

این سایت بیشتر به روابط اقتصادی و سیاسی ایران و فرانسه درسالهای 1394 ، 1395 ، 1396 و 1397هجری خورشیدی اختصاص یافته است . مسلما" مسؤولان گرامی ، مدیران آگاه ، و دانش پژوهان ارجمند توقع ندارند که ما تمام استعداد اطلاعاتی ، و تحلیل و تفسیر های خود را طی این نمایه گونه کروولوژیک بیاوریم ؛ گرچه اخباری مشروح تر و به تفصیل با مکمل هائی تحلیلی و تفسیری در سوابق دویست ساله ، و امور و مسائل موجود ، نزد ما محفوظ می باشند ؛ و در صورت ضرورت ، و نه به صورتی سوداگرانه و فروش اطلاعات خام ، به متقاضیان شایسته ی امر ارائه خواهند گردید .
Alireza Ayatollahiعلیرضا آیت اللهی با قریب به هشت سال تحصیلات عمرانی - اقتصادی - اجتماعی - فرهنگی در دوره های کارشناسی - کارشناسی ارشد - و دکتری در فرانسه ؛ پژوهشگر و استاد سابق دانشگاهها ، استاد سابق پژوهشهای بازرگانی ، و دبیرسابق پژوهشی در سازمان مدیریت ، با قریب به پنجاه سال مطالعه در باره فرانسه - ایران ؛ و روابط بین این دو کشور ؛ هم اکنون هفتاد و سه ساله ، و بازنشسته است .
پیوندها

۱۳۹۶/۰۹/۲۹ :: ۱۳:۱۸ فارس گزارش می‌دهد

افزایش ۳۰۰ هزار تا ۵ میلیون تومانی قیمت خودروهای داخلی در بازار+جدول

خبرگزاری فارس: افزایش ۳۰۰ هزار تا ۵ میلیون تومانی قیمت خودروهای داخلی در بازار+جدول

محدودیت عرضه برخی خودروهای داخلی باعث افزایش ۳۰۰ هزار تا ۵ میلیون تومانی قیمت این خودروها در بازار شده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، بررسی بازار خودروهای داخلی نشان می‌دهد محدودیت عرضه این محصولات از سوی شرکت‌های خودروساز عامل اصلی افزایش قیمت در بازار بوده است. درعین‌حال نباید بخشنامه‌های جدید خودروسازان برای افزایش قیمت کارخانه‌ای محصولاتشان را نیز نادیده گرفت. در این شرایط قیمت پژو۲۰۶ تیپ ۲ با افزایش ۵۰۰ هزار تومانی در بازار به ۳۴ میلیون تومان رسیده است.

همچنین قیمت سمند EF7 نیز در بازار ۵۰۰ هزار تومان افزایش داشته و به ۳۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان رسیده است. در مورد رنوکپچر نیز باید به افزایش ۳ میلیون تومانی قیمت این خودرو در بازار اشاره کرد که هم‌اکنون با قیمت ۱۲۸ میلیون تومان خریدوفروش می‌شود.

طی روزهای جاری قیمت سوزوکی ویتارا نیز در بازار ۵ میلیون تومان افزایش یافت و به ۱۴۵ میلیون تومان رسید. در مورد مزدا۳ نیز باید به رشد ۳ میلیون تومانی قیمت این خودرو اشاره کنیم که هم‌اکنون با قیمت ۱۳۳ میلیون تومان به مشتریان عرضه می‌شود.

بررسی بازار خودروهای داخلی نشان می‌دهد قیمت ساندرو اتومات نیز افزایش ۳۰۰ هزار تومانی را تجربه کرده و به ۵۴.۵ میلیون تومان رسیده است. درعین‌حال قیمت پژو۲۰۷ اتومات برخلاف خودروهای دیگر با کاهش قیمت روبرو شده و افت ۸۰۰ هزار تومانی را شاهد بوده است. در حال حاضر این خودرو با قیمت ۵۳ میلیون تومان در بازار خریدوفروش می‌شود.

جدول قیمت خودروهای داخلی به شرح زیر است با این توضیح که جدول چهارم متعلق به خودروهای خارجی است:

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۲۹
علیرضا آیت اللهی

نظرات (۱)

سلام مطلب خوبی بود در صنایع کار می شود https://akhbarsanaye.com

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی