فرانسه . ایران . مسلمانان : فام

روابط میان فرانسه و مسلمانانِ جهان ؛ و فرانسه با ایران و ایرانیان

فرانسه . ایران . مسلمانان : فام

روابط میان فرانسه و مسلمانانِ جهان ؛ و فرانسه با ایران و ایرانیان

این سایت بیشتر به روابط اقتصادی و سیاسی ایران و فرانسه درسالهای 1394 ، 1395 ، 1396 و 1397هجری خورشیدی اختصاص یافته است . مسلما" مسؤولان گرامی ، مدیران آگاه ، و دانش پژوهان ارجمند توقع ندارند که ما تمام استعداد اطلاعاتی ، و تحلیل و تفسیر های خود را طی این نمایه گونه کروولوژیک بیاوریم ؛ گرچه اخباری مشروح تر و به تفصیل با مکمل هائی تحلیلی و تفسیری در سوابق دویست ساله ، و امور و مسائل موجود ، نزد ما محفوظ می باشند ؛ و در صورت ضرورت ، و نه به صورتی سوداگرانه و فروش اطلاعات خام ، به متقاضیان شایسته ی امر ارائه خواهند گردید .
Alireza Ayatollahiعلیرضا آیت اللهی با قریب به هشت سال تحصیلات عمرانی - اقتصادی - اجتماعی - فرهنگی در دوره های کارشناسی - کارشناسی ارشد - و دکتری در فرانسه ؛ پژوهشگر و استاد سابق دانشگاهها ، استاد سابق پژوهشهای بازرگانی ، و دبیرسابق پژوهشی در سازمان مدیریت ، با قریب به پنجاه سال مطالعه در باره فرانسه - ایران ؛ و روابط بین این دو کشور ؛ هم اکنون هفتاد و سه ساله ، و بازنشسته است .
پیوندها
دوشنبه, ۱۱ دی ۱۳۹۶، ۰۷:۱۱ ب.ظ

ماکرون قول داد در "مسیر اصلاحات" بماند

ماکرون قول داد در "مسیر اصلاحات" بماند

ماکرون



رئیس جمهوری فرانسه قول داده تا به سرعت در مسیر تغییرات و اصلاحات سیاسی و اقتصادی در کشورش گام بردارد و گفته که به دنبال ایجاد چنین اصلاحاتی در اروپا نیز هست.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، امانوئل ماکرون، رئیس جمهوری 40 ساله فرانسه در سخنرانی تلویزیونی خود در آغاز سال نوی مسیحی اعلام کرد که با "مسائل ناراحت کننده" مربوط به امور داخلی کشورش مقابله می‌کند.

با وجود تظاهرات خیابانی و انتقاد اتحادیه‌های کارگری به قوانین کاری در فرانسه، ماکرون پیشتر گفته بود که به دنبال تغییر در این قوانین است.

رئیس جمهوری فرانسه در سخنرانی خود که از تلویزیون پخش شد، گفت: من به همه صداها حتی آنهایی که مخالف هستند، گوش می‌دهم اما باید بگویم که دست از اقداماتم بر نمی‌دارم.

تحلیلگران می‌گویند، رئیس جمهوری فرانسه با وجود عدم اشتراک نظر از سوی احزاب این کشور به دنبال ایجاد اصلاحات در سال جاری میلادی است و آن را فرصتی برای خود می‌داند.

دولت پاریس قصد دارد تا تغییراتی را در سال 2018 در قوانین مهاجرتی ایجاد کند که شامل اعمال اقدامات سختگیرانه برای اخراج مهاجرانی است که پناهندگی آنها رد شده است.

ماکرون همچنین در سخنرانی خود قول داد که فرانسه آماده پذیرش مهاجران و آوارگان بیشتری خواهد بود.

رئیس جمهوری فرانسه در ادامه سخنرانی خود به مردم اروپا اشاره کرد و از آنها خواست تا آینده اتحادیه اروپا را شکل دهند و تغییرات اساسی از طریق شوراهای مدنی ایجاد کنند و گفت: ما باید اهداف اروپا را برای داشتن استقلال و اتحاد بیشتر مورد بازبینی قرار داده و به دنبال یک اروپای دموکراتیک باشیم.

انتهای پیام

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۱۱
علیرضا آیت اللهی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی