فرانسه . ایران . مسلمانان : فام

روابط میان فرانسه و مسلمانانِ جهان ؛ و فرانسه با ایران و ایرانیان

فرانسه . ایران . مسلمانان : فام

روابط میان فرانسه و مسلمانانِ جهان ؛ و فرانسه با ایران و ایرانیان

این سایت بیشتر به روابط اقتصادی و سیاسی ایران و فرانسه درسالهای 1394 ، 1395 ، 1396 و 1397هجری خورشیدی اختصاص یافته است . مسلما" مسؤولان گرامی ، مدیران آگاه ، و دانش پژوهان ارجمند توقع ندارند که ما تمام استعداد اطلاعاتی ، و تحلیل و تفسیر های خود را طی این نمایه گونه کروولوژیک بیاوریم ؛ گرچه اخباری مشروح تر و به تفصیل با مکمل هائی تحلیلی و تفسیری در سوابق دویست ساله ، و امور و مسائل موجود ، نزد ما محفوظ می باشند ؛ و در صورت ضرورت ، و نه به صورتی سوداگرانه و فروش اطلاعات خام ، به متقاضیان شایسته ی امر ارائه خواهند گردید .
Alireza Ayatollahiعلیرضا آیت اللهی با قریب به هشت سال تحصیلات عمرانی - اقتصادی - اجتماعی - فرهنگی در دوره های کارشناسی - کارشناسی ارشد - و دکتری در فرانسه ؛ پژوهشگر و استاد سابق دانشگاهها ، استاد سابق پژوهشهای بازرگانی ، و دبیرسابق پژوهشی در سازمان مدیریت ، با قریب به پنجاه سال مطالعه در باره فرانسه - ایران ؛ و روابط بین این دو کشور ؛ هم اکنون هفتاد و سه ساله ، و بازنشسته است .
پیوندها
سه شنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۶، ۰۱:۱۸ ب.ظ

رنو رکورد فروش جهانی خود را شکست



با فروش بیش از ۳.۷ میلیون دستگاه در سال ۲۰۱۶

رنو رکورد فروش جهانی خود را شکست

عصر خودرو- رنو فرانسه اعلام کرد در سال ۲۰۱۷ با فروش بیش از ۳.۷ میلیون دستگاه خودرو در سراسر جهان، رکورد فروش این شرکت شکسته شد.

نسخه قابل چاپ 
دوشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۲:۰۰ 

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، بر اساس اعلام رنو فرانسه، این شرکت در سال 2017 با فروش بیش از 3.75 میلیون دستگاه خودرو در سطح جهان، با رشد 8.5درصدی نسبت به سال 2016، رکورد فروش خود را شکسته است.
    بر اساس گزارش منتشر شده از سوی رنو، فروش در بازارهای آسیا-اقیانوسیه رشد 17درصدی را تجربه کرده است و در اوراسیا نیز رنو شاهد رشد فروش 16.6 درصدی بوده است. در مدت یاد شده بازار رنو در اروپا شاهد رشد 5.6درصدی بوده است.
    سال 2017 پنجمین سال رشد پیاپی رنو در زمینه فروش است و این شرکت اعلام کرده بر اساس پیش‌بینی‌ها رشد فروش در سال آینده نیز با روندی کندتر ادامه پیدا خواهد کرد.

    +

    ایران هشتمین بازار بزرگ رنو فرانسه شد

    رنو فرانسه در سال میلادی گذشته بیش از ۱۶۲ هزار دستگاه از محصولات خود را روانه بازار ایران کرد و ایران هشتمین بازار بزرگ این شرکت شناخته شد.

    سرویس بازار -

    شرکت خودروسازی رنو فرانسه اعلام کرد در سال ۲۰۱۷ میلادی ۱۶۲ هزار و ۷۹ دستگاه از محصولات خود را روانه بازار ایران کرده است.

    به گزارش تجارت‌نیوز، فروش رنو فرانسه به ایران در این سال نسبت به سال قبل از آن رشد ۴۹٫۳ درصدی داشته است.

    رنو در ماه‌های ژانویه تا دسامبر سال ۲۰۱۶ بالغ بر ۱۰۸ هزار و ۵۳۶ دستگاه از محصولات خود را روانه بازار ایران کرده بود.

    بر اساس این گزارش فروش رنو فرانسه به ایران در سال ۲۰۱۷ معادل ۴٫۳ درصد از کل فروش رنو در سطح جهان بوده است.

    رنو در سال ۲۰۱۷ بالغ بر ۳ میلیون و ۷۶۰ هزار دستگاه از محصولات خود را در جهان به فروش رسانده است.

    ایران هشتمین بازار بزرگ رنو در جهان طی این مدت شناخته شده است. فرانسه، روسیه، آلمان، ایتالیا، اسپانیا، ترکیه و برزیل پیش از ایران از این نظر قرار گرفته‌اند.

     

    منبع: تسنیم

    موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۲۶
    علیرضا آیت اللهی

    نظرات (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی