فرانسه . ایران . مسلمانان : فام

روابط میان فرانسه و مسلمانانِ جهان ؛ و فرانسه با ایران و ایرانیان

فرانسه . ایران . مسلمانان : فام

روابط میان فرانسه و مسلمانانِ جهان ؛ و فرانسه با ایران و ایرانیان

این سایت بیشتر به روابط اقتصادی و سیاسی ایران و فرانسه درسالهای 1394 ، 1395 ، 1396 و 1397هجری خورشیدی اختصاص یافته است . مسلما" مسؤولان گرامی ، مدیران آگاه ، و دانش پژوهان ارجمند توقع ندارند که ما تمام استعداد اطلاعاتی ، و تحلیل و تفسیر های خود را طی این نمایه گونه کروولوژیک بیاوریم ؛ گرچه اخباری مشروح تر و به تفصیل با مکمل هائی تحلیلی و تفسیری در سوابق دویست ساله ، و امور و مسائل موجود ، نزد ما محفوظ می باشند ؛ و در صورت ضرورت ، و نه به صورتی سوداگرانه و فروش اطلاعات خام ، به متقاضیان شایسته ی امر ارائه خواهند گردید .
Alireza Ayatollahiعلیرضا آیت اللهی با قریب به هشت سال تحصیلات عمرانی - اقتصادی - اجتماعی - فرهنگی در دوره های کارشناسی - کارشناسی ارشد - و دکتری در فرانسه ؛ پژوهشگر و استاد سابق دانشگاهها ، استاد سابق پژوهشهای بازرگانی ، و دبیرسابق پژوهشی در سازمان مدیریت ، با قریب به پنجاه سال مطالعه در باره فرانسه - ایران ؛ و روابط بین این دو کشور ؛ هم اکنون هفتاد و سه ساله ، و بازنشسته است .
پیوندها
چهارشنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۲:۱۷ ق.ظ

فرانسوی ها پرشمارترین گردشگران در اصفهان


تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۹
اروپایی ها به صدر فهرست مهمانان خارجی اصفهان آمدند؛

فرانسوی ها پرشمارترین گردشگران در اصفهان

جذابیت بناهای تاریخی اصفهان بیش از 131 هزار گردشگر خارجی را امسال به نصف جهان آورده است.

فرانسوی ها پرشمارترین گردشگران در اصفهانبه گزارش خبرگزاری صداو سیما ؛ مدیرکل میراث فرهنگی استان گفت: این تعداد گردشگر خارجی در فروردین و اردیبهشت امسال از بناهای تاریخی نصف جهان دیدن کردند که به ترتیب مسافران فرانسوی ،آلمانی و ایتالیایی در صدر آمار هستند. 
آقای فریدون الهیاری افزود: مجموعه تاریخی میدان امام(ره)، کاخ موزه چهلستون و باغ فین در کاشان بیشترین تعداد بازدید کننده را در فصل اول گردشگری خارجی استان به خود اختصاص داده اند.
وی گفت: گذر فرهنگی مشاغل سنتی در کاخ عالی قاپو، جشنواره سنتی اقوام در مجموعه جهانی میدان امام و همچنین جشنواره گلاب گیری در کاشان ، نقش مهمی در افزایش تمایل بازدید از آثار تاریخی استان داشته است. 
استان اصفهان بیش از 22هزار بنا و اثر تاریخی دارد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۲۶
علیرضا آیت اللهی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی