فرانسه . ایران . مسلمانان : فام

روابط میان فرانسه و مسلمانانِ جهان ؛ و فرانسه با ایران و ایرانیان

فرانسه . ایران . مسلمانان : فام

روابط میان فرانسه و مسلمانانِ جهان ؛ و فرانسه با ایران و ایرانیان

این سایت بیشتر به روابط اقتصادی و سیاسی ایران و فرانسه درسالهای 1394 ، 1395 ، 1396 و 1397هجری خورشیدی اختصاص یافته است . مسلما" مسؤولان گرامی ، مدیران آگاه ، و دانش پژوهان ارجمند توقع ندارند که ما تمام استعداد اطلاعاتی ، و تحلیل و تفسیر های خود را طی این نمایه گونه کروولوژیک بیاوریم ؛ گرچه اخباری مشروح تر و به تفصیل با مکمل هائی تحلیلی و تفسیری در سوابق دویست ساله ، و امور و مسائل موجود ، نزد ما محفوظ می باشند ؛ و در صورت ضرورت ، و نه به صورتی سوداگرانه و فروش اطلاعات خام ، به متقاضیان شایسته ی امر ارائه خواهند گردید .
Alireza Ayatollahiعلیرضا آیت اللهی با قریب به هشت سال تحصیلات عمرانی - اقتصادی - اجتماعی - فرهنگی در دوره های کارشناسی - کارشناسی ارشد - و دکتری در فرانسه ؛ پژوهشگر و استاد سابق دانشگاهها ، استاد سابق پژوهشهای بازرگانی ، و دبیرسابق پژوهشی در سازمان مدیریت ، با قریب به پنجاه سال مطالعه در باره فرانسه - ایران ؛ و روابط بین این دو کشور ؛ هم اکنون هفتاد و سه ساله ، و بازنشسته است .
پیوندها
سه شنبه, ۵ تیر ۱۳۹۷، ۰۹:۳۹ ق.ظ

خودکشی روزانه 29 نفر در فرانسه

اریخ انتشار : ۰۰:۴۸ - ۰۵ تیر ۱۳۹۷ - 26 June 2018
کد خبر: ۱۶۲۶۴۴

وزارت بهداشت فرانسه در بیانیه ای اعلام کرد: در این کشور روزانه 21 مرد و 8 زن خودکشی می‌کنند و 700 تن دیگر برای خودکشی اقدام می‌کنند و ناکام می‌مانند.

به گزارش فانوس، براساس جدیدترین داده‌هایی که منتشر شده است، نرخ خودکشی در فرانسه بسیار بالاتر از میانگین اروپایی و دو برابر کشورهای انگلیس و اسپانیا است. 

تازه‌ترین آمار منتشر شده توسط مؤسسه بهداشت عمومی فرانسه در سال 2017 نشان می‌دهد که نرخ خودکشی در دو سه سال اخیر با 22 درصد رشد مواجه بوده است.

وزارت بهداشت فرانسه در یک بیانیه اعلام کرد: در این کشور روزانه 21 مرد و 8 زن خودکشی می‌کنند و 700 تن دیگر برای خودکشی اقدام می‌کنند و ناکام می‌مانند. 

روزنامه فرانسوی «لو موند» در گزارش پیشین خود آمار خودکشی در فرانسه را روزانه 27 نفر اعلام کرد و نوشت : «آمار رسمی 9 هزار و 715 مورد خودکشی در فرانسه در سال 2012 میلادی در حالی ارائه می‌شود که دیده بان ملی خودکشی فرانسه اعلام کرده آمار واقعی قطعا بیشتر و حدود 10 هزار و 700 مورد است».

براساس آمار موجود، فرانسه در میان 15 کشور اروپایی، بالاترین نرخ خودکشی در زندان‌ها را به خود اختصاص داده است به گونه‌ای که ظرف مدت 50 سال میزان خودکشی در زندان‌های این کشور 5 برابر شده است.

گزارش‌های جدید نشان می‌دهد، فرانسه دارای مشکل حادّ خودکشی است و سازمان‌های خیریه خواهان آن هستند که دولت موضوع خودکشی را مورد توجه کامل خود قرار دهد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۰۵
علیرضا آیت اللهی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی