فرانسه . ایران . مسلمانان : فام

روابط میان فرانسه و مسلمانانِ جهان ؛ و فرانسه با ایران و ایرانیان

فرانسه . ایران . مسلمانان : فام

روابط میان فرانسه و مسلمانانِ جهان ؛ و فرانسه با ایران و ایرانیان

این سایت بیشتر به روابط اقتصادی و سیاسی ایران و فرانسه درسالهای 1394 ، 1395 ، 1396 و 1397هجری خورشیدی اختصاص یافته است . مسلما" مسؤولان گرامی ، مدیران آگاه ، و دانش پژوهان ارجمند توقع ندارند که ما تمام استعداد اطلاعاتی ، و تحلیل و تفسیر های خود را طی این نمایه گونه کروولوژیک بیاوریم ؛ گرچه اخباری مشروح تر و به تفصیل با مکمل هائی تحلیلی و تفسیری در سوابق دویست ساله ، و امور و مسائل موجود ، نزد ما محفوظ می باشند ؛ و در صورت ضرورت ، و نه به صورتی سوداگرانه و فروش اطلاعات خام ، به متقاضیان شایسته ی امر ارائه خواهند گردید .
Alireza Ayatollahiعلیرضا آیت اللهی با قریب به هشت سال تحصیلات عمرانی - اقتصادی - اجتماعی - فرهنگی در دوره های کارشناسی - کارشناسی ارشد - و دکتری در فرانسه ؛ پژوهشگر و استاد سابق دانشگاهها ، استاد سابق پژوهشهای بازرگانی ، و دبیرسابق پژوهشی در سازمان مدیریت ، با قریب به پنجاه سال مطالعه در باره فرانسه - ایران ؛ و روابط بین این دو کشور ؛ هم اکنون هفتاد و سه ساله ، و بازنشسته است .
پیوندها
پنجشنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۴۵ ب.ظ

نظام بانکی و مالی را با دست خودمان تحریم نکنیم

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۷- ۰۰: ۱۹
بعیدی نژاد مطرح کرد
سفیر ایران در انگلیس، گفت: اگر ایران نتواند درباره FATF به یک جمع بندی مناسب دست یابد ممکن است با دست خودمان نظام بانکی و مالی را دچار تحریم های تحمیلی کنیم.
 
 
 

به گزارش خبرگزاری بسیج، حمید بعیدی نژاد در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با بیان اینکه موضوع FATF امروز به عنوان یکی از اولویت های سیاست اقتصادی کشور در ابعاد مختلف مورد بحث قرار گرفته است، گفت: خوشبختانه پس از بحث های زیادی که درباره FATF صورت گرفته مفاهمه بیشتری بین مخالفان و موافقان شکل گرفته و روز به روز بسیاری از مطالب روشن شده که امیدوارم این روشنگری ما را به تصمیم بسیار مناسب رهنمون کند.

سفیر ایران در انگلستان، افزود: در مجلس FATF  به صورت شفاف و کارشناسانه مورد بحث قرار گرفته است که با اهمیت موضوع امیدوارم که تصمیم مقتضی اتخاذ شود.

تلاش آمریکا، اسراییل، عربستان و آرژانتین برای بازگرداندن دوباره ایران به لیست سیاه FATF

وی با بیان اینکه نگرانی که امروز وجود داشته این است که مبادا دچار خود تحریمی شویم، ادامه داد: برجام با مشکلاتی مواجه شده و آمریکایی ها تحریم های دو جانبه خود را علیه ایران اعمال می کنند، بنابراین اگر ایران نتواند درباره FATF به یک جمع بندی مناسب دست یابد ممکن است به این موضوع منجر شود که با دست خودمان نظام بانکی و مالی را دچار تحریم های تحمیلی کنیم.

بعیدی نژاد یادآور شد: در جلسه آخری که در پاریس انجام شده آمریکا، اسراییل، عربستان و آرژانتین تلاش زیادی کردند که ایران را دوباره به لیست سیاه بازگردانند.

سفیر ایران در انگلستان، خوشبختانه کشورهایی که ارتباطات خوبی با ایران دارند با تلاش های این 4 کشور مقابله کردند، تصریح کرد: در نهایت اجلاس تصمیم گرفت که زمان سه ماهه به ایران دهد تا ایران به جمع بندی نهایی برسد که امیدوارم با این بحث های کارشناسی به یک تصمیم متعادل و مناسبی برسیم تا نظام مالی و بانکی کشور بتواند از امکاناتی که در سطح جهانی وجود دار

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۱۱
علیرضا آیت اللهی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی