فرانسه . ایران . مسلمانان : فام

روابط میان فرانسه و مسلمانانِ جهان ؛ و فرانسه با ایران و ایرانیان

فرانسه . ایران . مسلمانان : فام

روابط میان فرانسه و مسلمانانِ جهان ؛ و فرانسه با ایران و ایرانیان

این سایت بیشتر به روابط اقتصادی و سیاسی ایران و فرانسه درسالهای 1394 ، 1395 ، 1396 و 1397هجری خورشیدی اختصاص یافته است . مسلما" مسؤولان گرامی ، مدیران آگاه ، و دانش پژوهان ارجمند توقع ندارند که ما تمام استعداد اطلاعاتی ، و تحلیل و تفسیر های خود را طی این نمایه گونه کروولوژیک بیاوریم ؛ گرچه اخباری مشروح تر و به تفصیل با مکمل هائی تحلیلی و تفسیری در سوابق دویست ساله ، و امور و مسائل موجود ، نزد ما محفوظ می باشند ؛ و در صورت ضرورت ، و نه به صورتی سوداگرانه و فروش اطلاعات خام ، به متقاضیان شایسته ی امر ارائه خواهند گردید .
Alireza Ayatollahiعلیرضا آیت اللهی با قریب به هشت سال تحصیلات عمرانی - اقتصادی - اجتماعی - فرهنگی در دوره های کارشناسی - کارشناسی ارشد - و دکتری در فرانسه ؛ پژوهشگر و استاد سابق دانشگاهها ، استاد سابق پژوهشهای بازرگانی ، و دبیرسابق پژوهشی در سازمان مدیریت ، با قریب به پنجاه سال مطالعه در باره فرانسه - ایران ؛ و روابط بین این دو کشور ؛ هم اکنون هفتاد و سه ساله ، و بازنشسته است .
پیوندها
چهارشنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۴، ۰۶:۱۴ ب.ظ

فلسفه ی وجودی سایت روابط فرانسه و ایران و مسلمانان

بنام خدا . عزیزم ! این دوکلمه را بخوان ، بعدا" قضاوت کن .

این سایت بر اساس تخصص و تجربیات قبلی و مطالعات مستمر و حتی الامکان دقیق ، مجموعا" با صرف هزاران ساعت در کنکاش هائی درواقع کنجکاوانه و هدفمند ، در خدمت خداجویان مردمدوستی ایجاد شده است که به منظور اعتلاء ، رشد ، توسعه و پیشرفت ایران عزیز ، راه علمی - منطقی - مثبت و به طورکلٌی عقلانیِ دوستی ، همکاری و تعاون با سایرکشورها ، را انتخاب کرده اند و در این میان :

- شناخت وقایع روز فرانسه و روابط اقتصادی - اجتماعی - فرهنگی ایران با آن کشور

- از ابتدا، و نیز از زمستان سال 1394 

- بنا به اخبار و اطلاعات گزیده ، مجاز ، مندرج در رسانه های عمومی فارسی زبان ، و پر بازدید

را بر گزیده اند .

این سایت سیاسی و انتفاعی نیست ؛ کاملا" متعلق به پژوهشگرِ آن است و ارتباطی با هیچ دستگاه اداری و سیاست روز کشور ندارد . پس :

طبیعتا" جمع آوری انبوه این اخبار و اطلاعات و پردازش چنین داده هائی متعدد و متفاوت از فرصت و قدرت یکنفر ، آنهم مطالعه گری در اینجا غیر حرفه ای ، که به صورت آماتور و افتخاری عمر خود را در طبق اخلاص گذاشته است نمی باشد ؛ و تکمیل آن نیاز به لااقل گروهی چندنفره با مشخصات وی دارد که در خدمت روابط بین الملل ، شاخه روابط ایران و فرانسه ، قرار گیرند . امٌا این پژوهشگر ، تا اینجا آماتور ، سعی کرده است به صورتی حرفه ای و ایثارگرانه عمل کند و نتیجه ی آن بیش از سیصد پست گزیده ، تقریبا" کرونولوژیک و مجهز به تگ های اساسی است که جا دارد ضمنا" مورد توجٌه مسؤولین امر در هر پست و مقام نیز قرار گرفته وسایل طبقه بندی موضوعی ، ساماندهی ، و چه بسا تحلیل سیستمی آن را در خدمت به مردم عزیز ایران ، در افق تعاون و همکاری میان تمام ابناء بشر ، فراهم فرمایند . 

عبادت به واقع برای خداست . حساب خدا از منافع جداست . خدا « خدمت خلق » را آفرید . و برتر از آن هیچ مؤمن ندید . والسلام علی جمیع المؤمنینِ صالح و اهل علم و منطق .

کپی از این سایت ممنوع است ؛ امٌا مراجع نیاز مند می توانند برای داشتن اطلاعاتی بیشتر و عمیق تر در باره فرانسه و روابطش با ایران با کامنتگذاری و ارائه ی آدرس خود اقدام فرمایند . علیرضا آیت اللهی


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۱۹
علیرضا آیت اللهی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی