فرانسه . ایران . مسلمانان : فام

روابط میان فرانسه و مسلمانانِ جهان ؛ و فرانسه با ایران و ایرانیان

فرانسه . ایران . مسلمانان : فام

روابط میان فرانسه و مسلمانانِ جهان ؛ و فرانسه با ایران و ایرانیان

این سایت بیشتر به روابط اقتصادی و سیاسی ایران و فرانسه درسالهای 1394 ، 1395 ، 1396 و 1397هجری خورشیدی اختصاص یافته است . مسلما" مسؤولان گرامی ، مدیران آگاه ، و دانش پژوهان ارجمند توقع ندارند که ما تمام استعداد اطلاعاتی ، و تحلیل و تفسیر های خود را طی این نمایه گونه کروولوژیک بیاوریم ؛ گرچه اخباری مشروح تر و به تفصیل با مکمل هائی تحلیلی و تفسیری در سوابق دویست ساله ، و امور و مسائل موجود ، نزد ما محفوظ می باشند ؛ و در صورت ضرورت ، و نه به صورتی سوداگرانه و فروش اطلاعات خام ، به متقاضیان شایسته ی امر ارائه خواهند گردید .
Alireza Ayatollahiعلیرضا آیت اللهی با قریب به هشت سال تحصیلات عمرانی - اقتصادی - اجتماعی - فرهنگی در دوره های کارشناسی - کارشناسی ارشد - و دکتری در فرانسه ؛ پژوهشگر و استاد سابق دانشگاهها ، استاد سابق پژوهشهای بازرگانی ، و دبیرسابق پژوهشی در سازمان مدیریت ، با قریب به پنجاه سال مطالعه در باره فرانسه - ایران ؛ و روابط بین این دو کشور ؛ هم اکنون هفتاد و سه ساله ، و بازنشسته است .
پیوندها
دوشنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۳۴ ق.ظ

احتمال همکاری با توتال در پروژه ایران LNG

۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۹:۰۸ A

در حاشیه نمایشگاه نفت مطرح شد


احتمال همکاری با توتال در پروژه ایران LNG


مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران گفت: این شرکت با توتال فرانسه در خصوص پروژه ایران ال ان جی مذاکراتی داشته است، اما هنوز هیچ تصمیمی در این زمینه گرفته نشده است.

رکن الدین جوادی در حاشیه بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در این زمینه گفت: شرکت ملی نفت ایران و توتال فرانسه، مذاکرات مشترکی در زمینه پروژه ایران ال ان جی داشته اند اما هنوز این مذاکرات به جمع بندی نرسیده است. به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، براساس اعلام وزارت نفت، جوادی صبح دیروز (١٦ اردیبهشت ماه) نیز در بازدید از سالنهای ٨ و ٩ نمایشگاه بین المللی صنعت نفت، با حضور در غرفه شرکت فراب ناردیس، وضع پروژه ایران ال ان جی را در این شرکت جویا شد. امیرحسین نجفی رئیس بخش بازاریابی شرکت فراب ناردیس پس از بازدید معاون وزیر نفت از غرفه این شرکت، در مورد پروژه ایران ال ان جی، با اشاره به مذاکرات شرکت ملی نفت ایران با توتال فرانسه در مورد این پروژه، عنوان کرد: در صورتی که این مذاکرات به نتیجه برسد، احتمال واگذاری کل پروژه به توتال و همکاری شرکت فراب ناردیس به عنوان پیمانکار توتال فرانسه وجود دارد. وی با اشاره به مشکل تامین مالی به عنوان مهمترین چالش این پروژه، ابراز امیدواری کرد که این مذاکرات منجر به نتیجه شده و امیدواریم تکلیف پروژه ایران ال ان جی هرچه زودتر روشن شود. از سوی دیگر، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران قرار است امروز با نمایندگانی از شرکتهای بی پی و شل دیدار و مذاکره کند. بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی صبح امروز(پنجشنبه، ١٦ادیبهشت ماه) با حضور چشمگیر شرکتهای داخلی و خارجی در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران آغاز بکار کرد و یکشنبه، ١٩ اردیبهشت ماه بکار خود پایان می دهد


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۰۴
علیرضا آیت اللهی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی