فرانسه . ایران . مسلمانان : فام

روابط میان فرانسه و مسلمانانِ جهان ؛ و فرانسه با ایران و ایرانیان

فرانسه . ایران . مسلمانان : فام

روابط میان فرانسه و مسلمانانِ جهان ؛ و فرانسه با ایران و ایرانیان

این سایت بیشتر به روابط اقتصادی و سیاسی ایران و فرانسه درسالهای 1394 ، 1395 ، 1396 و 1397هجری خورشیدی اختصاص یافته است . مسلما" مسؤولان گرامی ، مدیران آگاه ، و دانش پژوهان ارجمند توقع ندارند که ما تمام استعداد اطلاعاتی ، و تحلیل و تفسیر های خود را طی این نمایه گونه کروولوژیک بیاوریم ؛ گرچه اخباری مشروح تر و به تفصیل با مکمل هائی تحلیلی و تفسیری در سوابق دویست ساله ، و امور و مسائل موجود ، نزد ما محفوظ می باشند ؛ و در صورت ضرورت ، و نه به صورتی سوداگرانه و فروش اطلاعات خام ، به متقاضیان شایسته ی امر ارائه خواهند گردید .
Alireza Ayatollahiعلیرضا آیت اللهی با قریب به هشت سال تحصیلات عمرانی - اقتصادی - اجتماعی - فرهنگی در دوره های کارشناسی - کارشناسی ارشد - و دکتری در فرانسه ؛ پژوهشگر و استاد سابق دانشگاهها ، استاد سابق پژوهشهای بازرگانی ، و دبیرسابق پژوهشی در سازمان مدیریت ، با قریب به پنجاه سال مطالعه در باره فرانسه - ایران ؛ و روابط بین این دو کشور ؛ هم اکنون هفتاد و سه ساله ، و بازنشسته است .
پیوندها
چهارشنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۵، ۰۵:۳۲ ب.ظ

روز قدس، روز دفاع از مردم مظلوم فلسطین

 تاریخ خبر: 11/04/1395 | ساعت: 12:2|

روز قدس، روز دفاع از مردم مظلوم فلسطین

خبرگزاری فرانسه: روز قدس نشان وفاداری ملت ایران با فلسطین است

تهران – ایرنا – خبرگزاری فرانسه در خبری کوتاه نوشت: شرکت مردم ایران در تظاهرات روز قدس نشان از وفاداری ملت ایران با فلسطین است.

خبرگزاری فرانسه: روز قدس نشان وفاداری ملت ایران با فلسطین است

خبرنگار خبرگزاری فرانسه که در تهران حضور دارد، پیش از آغاز راهپیمایی میلیونی مردم ایران در تهران و سایر نقاط ایران اسلامی در خبری کوتاه از تهران افزود: انتظار می رود امروز ده ها هزار تن از مردم ایران در تهران و سراسر ایران برای برپایی راهپیمایی روز قدس روانه خیابان های پایتخت و نیز سراسر کشور شوند. 

این خبرگزاری روز قدس را نماد وفاداری ایرانیان به فلسطین برشمرد و تصریح کرد: ایرانیان در این روز به خیابان ها سرازیر می شوند.

راهپیمایی میلیونی روز قدس همزمان با تهران در سراسر کشور آغاز شده است.

ایرانیان یک صدا با حرکت در مسیرهای راهپیمایی به سمت محل های برگزاری نماز جمعه، فریاد مظلومیت ملت فلسطین و مظلومیت مردم بی دفاع یمن را به گوش جهانیان خواهند رساند.

راهپیمایی روز قدس از یک سال پس از انقلاب ایران و بدنبال اعلام حضرت امام (ره)، در آخرین جمعهٔ ماه رمضان و در حمایت از ملت فلسطین برگزار می شود.

خاورم**9377**1144

انتهای پیام /*

+

بازتاب راهپیمایی گسترده روز قدس

خبرگزاری فرانسه: شمار زیادی از مردم ایران سربند "عاشق مبارزه با اسرائیل" داشتند

 ۱۱ تیر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۲

راهپیمایی روز قدس

یکی از خبرگزاری‌های غربی در پوشش راهپیمایی روز جهانی قدس نوشت که شمار زیادی از شرکت‌کنندگان در راهپیمایی سربند "عاشق مبارزه با اسرائیل" را بر سر داشتند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، خبرگزاری فرانسه در گزارشی به پوشش راهپیمایی روز جهانی قدس پرداخت. در این گزارش آمده است که ده‌ها هزار تظاهرات کننده روز جمعه در راهپیمایی روز قدس مشارکت کردند.

خبرگزاری فرانسه نوشت که اسرائیل و حامیانش از جمله آمریکا و انگلیس مهمترین آدمک‌هایی را تشکیل می‌دهند که در راهپیمایی روز قدس دیده می‌شدند.

این خبرگزاری به بخشی از سخنان سردار سلامی، جانشین فرمانده سپاه اشاره کرد که گفته بود: در لبنان بیش از 100 هزار موشک آماده است تا در هر زمان به سوی قلب رژیم صهیونیستی به پرواز در بیایند.

خبرگزاری فرانسه نوشت: تعداد زیادی از شرکت کنندگان در راهپیمایی از کودک تا زنان سالخورده، سربند قرمزرنگی را بر سر داشتند که به‌‌روی  آن نوشته شده بود "عاشق مبارزه با اسرائیل".

خبرگزاری فرانسه به گرمای 42 درجه در تهران در روز برگزاری راهپیمایی روز قدس نیز اشاره کرد و نوشت که در این گرما تظاهرات کنندگان شعارهایی را نیز علیه عربستان سعودی و گروه تروریستی داعش سر دادند.

انتهای پیام/.*


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۲۰
علیرضا آیت اللهی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی