فرانسه . ایران . مسلمانان : فام

روابط میان فرانسه و مسلمانانِ جهان ؛ و فرانسه با ایران و ایرانیان

فرانسه . ایران . مسلمانان : فام

روابط میان فرانسه و مسلمانانِ جهان ؛ و فرانسه با ایران و ایرانیان

این سایت بیشتر به روابط اقتصادی و سیاسی ایران و فرانسه درسالهای 1394 ، 1395 ، 1396 و 1397هجری خورشیدی اختصاص یافته است . مسلما" مسؤولان گرامی ، مدیران آگاه ، و دانش پژوهان ارجمند توقع ندارند که ما تمام استعداد اطلاعاتی ، و تحلیل و تفسیر های خود را طی این نمایه گونه کروولوژیک بیاوریم ؛ گرچه اخباری مشروح تر و به تفصیل با مکمل هائی تحلیلی و تفسیری در سوابق دویست ساله ، و امور و مسائل موجود ، نزد ما محفوظ می باشند ؛ و در صورت ضرورت ، و نه به صورتی سوداگرانه و فروش اطلاعات خام ، به متقاضیان شایسته ی امر ارائه خواهند گردید .
Alireza Ayatollahiعلیرضا آیت اللهی با قریب به هشت سال تحصیلات عمرانی - اقتصادی - اجتماعی - فرهنگی در دوره های کارشناسی - کارشناسی ارشد - و دکتری در فرانسه ؛ پژوهشگر و استاد سابق دانشگاهها ، استاد سابق پژوهشهای بازرگانی ، و دبیرسابق پژوهشی در سازمان مدیریت ، با قریب به پنجاه سال مطالعه در باره فرانسه - ایران ؛ و روابط بین این دو کشور ؛ هم اکنون هفتاد و سه ساله ، و بازنشسته است .
پیوندها

درباره دومین کنفرانس بین المللی رویکردهای نوین در علوم انسانی . تهران 30 تیر 95

با توجه به اهمیت علم و فن آوری در جهان امروز، نیاز به کار علمی در ابعاد مختلف آن در سطح جهانی وجود دارد؛ حوزه علوم انسانی یکی از حوزه های اصلی تولید علم در ایران و جهان است. کنفرانس بین المللی رویکردهای نوین در علوم انسانی فرصتی مغتنم را برای طیف وسیعی از دانشگاهیان و متخصصان برای بحث پیرامون تحقیقات و کشفیات جدید در حوزه های مرتبط به ارمغان خواهد آورد.

کمیته اجرایی در صدد است دومین دوره این کنفرانس را با هدف ارائه و معرفی آخرین تجربیات و دستاوردهای پژوهشی و کاربردی در زمینه های مختلف علوم انسانی، تبادل اطلاعات بین اساتید دانشگاهی و متخصصان، ارائه آخرین روش ها و فرآیندهای بهبود و افزایش کارایی این حوزه تخصصی و معرفی تحقیقات روز ایران و جهان و بررسی چالش­های علمی و اجرایی در فرایند کاربرد آنها از تمام مناطق جغرافیایی، در سطوح محلی، ملی، منطقه­ای و بین­ المللی، در تاریخ 30 تیر 1395 مطابق با 20 July 2016  در ایران - تهران ،مرکز همایشهای بین المللی دانشگاه شهید بهشتی برگزار نماید.

شایان ذکر است، مجموعه دوره های این کنفرانس به عنوان یک رویداد علمی معتبر در میان جامعه علمی شناخته شده و افزایش تعداد مقالات ارسالی و شرکت کنندگان هر دوره دلیلی بر این ادعا است و شرکت سرآمد همایش کارین از طریق فعالیت های کنفرانس، لوح فشرده مجموعه مقالات کنفرانس، و امکان چاپ مقالات در مجلات معتبر بین المللی بر توسعه و ترویج دانش نظری، پژوهش های مفهومی، و دانش حرفه ای تمرکز دارد.

شرکت سرآمد همایش کارین در طی سال­های اخیر همایش­ها و کنفرانس­های موفقی را با مشارکت دانشگاه­های معتبری مانند University of Nottingham، Kaunas University of Technology، Istanbul Medeniyet University، Istanbul Sabahattin Zaim University و مشارکت اساتید مطرحی از کشورهای ایران، انگلستان، آمریکا، امارات متحده عربی، اتحادیه اروپا، کانادا، ترکیه و مالزی برگزار نموده است که پذیرای شرکت کنندگانی از ۲۰ کشور از ۵ قاره به ویژه از کشورهای کانادا، مکزیک، فرانسه، ایتالیا، آلمان، آمریکا، کره جنوبی، هند، بنگلادش، امارات متحده عربی، استرالیا، مالزی، ترکیه، گرجستان، جمهوری آذربایجان، لیتوانی، هلند و ایران برگزار کرده است.

در این راستا کمیته علمی و اجرایی کنفرانس، از تمامی اساتید، پژوهشگران و مسئولان اجرایی دعوت می نمایند مقالات خود را که حاوی جدیدترین دستاوردهای علمی و پژوهشی در محورهای اصلی کنفرانس و یا زمینه های مرتبط می باشد به صورت فردی و یا با مشارکت گروهی به دبیرخانه کنفرانس ارسال نمایند. علاوه بر این، علاقمندان به این حوزه می توانند بدون ارائه مقاله، به عنوان شرکت کننده آزاد از این رویداد علمی استفاده کنند.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۳۰
علیرضا آیت اللهی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی