فرانسه . ایران . مسلمانان : فام

روابط میان فرانسه و مسلمانانِ جهان ؛ و فرانسه با ایران و ایرانیان

فرانسه . ایران . مسلمانان : فام

روابط میان فرانسه و مسلمانانِ جهان ؛ و فرانسه با ایران و ایرانیان

این سایت بیشتر به روابط اقتصادی و سیاسی ایران و فرانسه درسالهای 1394 ، 1395 ، 1396 و 1397هجری خورشیدی اختصاص یافته است . مسلما" مسؤولان گرامی ، مدیران آگاه ، و دانش پژوهان ارجمند توقع ندارند که ما تمام استعداد اطلاعاتی ، و تحلیل و تفسیر های خود را طی این نمایه گونه کروولوژیک بیاوریم ؛ گرچه اخباری مشروح تر و به تفصیل با مکمل هائی تحلیلی و تفسیری در سوابق دویست ساله ، و امور و مسائل موجود ، نزد ما محفوظ می باشند ؛ و در صورت ضرورت ، و نه به صورتی سوداگرانه و فروش اطلاعات خام ، به متقاضیان شایسته ی امر ارائه خواهند گردید .
Alireza Ayatollahiعلیرضا آیت اللهی با قریب به هشت سال تحصیلات عمرانی - اقتصادی - اجتماعی - فرهنگی در دوره های کارشناسی - کارشناسی ارشد - و دکتری در فرانسه ؛ پژوهشگر و استاد سابق دانشگاهها ، استاد سابق پژوهشهای بازرگانی ، و دبیرسابق پژوهشی در سازمان مدیریت ، با قریب به پنجاه سال مطالعه در باره فرانسه - ایران ؛ و روابط بین این دو کشور ؛ هم اکنون هفتاد و سه ساله ، و بازنشسته است .
پیوندها

۹۵/۰۵/۰۹ :: ۱۱:۱۴

خبرگزاری فارس: دمشق: 

بمباران غیر نظامیان سوری توسط جنگنده‌های آمریکا و فرانسه واکنشی به تحولات حلب است

۹۵/۰۵/۰۹ :: ۱۱:۱۴

 دمشق: بمباران غیر نظامیان سوری توسط جنگنده‌های آمریکا و فرانسه واکنشی به تحولات حلب است

خبرگزاری فارس: دمشق: بمباران غیر نظامیان سوری توسط جنگنده‌های آمریکا و فرانسه واکنشی به تحولات حلب است

وزارت خارجه سوریه ضمن انتقاد از حمله جنگنده‌های ائتلاف به افراد غیر نظامی در این کشور، تأکید کرد تغییر نام «جبهه النصره» تلاش مذبوحانه برای محو جنایات این گروه و به منزله حمایت علنی کشورهای غربی از تروریسم در سوریه است.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، دمشق به شدت هدف قرار دادن افراد غیر نظامی و زیرساختهای اقتصادی این کشور توسط جنگنده‌های ائتلاف آمریکا را شدیدا محکوم کرد و توقف چنین جنایاتی را خواستار شد.

وزارت خارجه سوریه با ارسال نامه به دبیر کل سازمان ملل و رئیس شورای امنیت نسبت به تغییر نام گروه تروریستی «جبهه النصره» به «جبهه فتح الشام» واکنش نشان داد و آن را تلاش مذبوحانه برای محو جنایات این گروه دانست و تأکید کرد که این مسئله تداوم حمایت فرانسه، آمریکا، انگلیس، ترکیه، عربستان و قطر برای حمایت از گروههای تروریستی موسوم به «میانه رو» است و به منزله حمایت علنی از تروریسم در سوریه قلمداد می‌شود.

این نهاد سوری با اشاره به حملات ائتلاف آمریکا به روستای «الغندوره» و کشته شدن 45 غیر نظامی، تصریح کرد که این بمباران در راستای شیوه مستمر جنگنده های ائتلاف است که چندی پیش روستای «طوخان الکبری» را هدف قرار دادند که در پی آن 300 غیر نظامی کشته شدند.

به گزارش خبرگزاری «سانا»، بمباران جنگنده های آمریکا و فرانسه، شبیه به جنایات گروههای تروریستی در سوریه است که این مسئله نیز در واکنش به تحول بزرگی است که ارتش سوریه با بیرون راندن تروریستها از بخشهایی از شهر حلب آن را رقم زده است.

دمشق با تأکید بر اینکه تنها راه مبارزه با تروریسم، هماهنگی با دولت سوریه و در چارچوب حقوق بین الملل و منشور سازمان ملل است، تصریح کرد که چنین اقدامات تروریستی مانع از آن نخواهد شد که دمشق به وظیفه خود در مبارزه با تروریسم عمل نکند.

انتهای پیام/


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۳۱
علیرضا آیت اللهی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی