فرانسه . ایران . مسلمانان : فام

روابط میان فرانسه و مسلمانانِ جهان ؛ و فرانسه با ایران و ایرانیان

فرانسه . ایران . مسلمانان : فام

روابط میان فرانسه و مسلمانانِ جهان ؛ و فرانسه با ایران و ایرانیان

این سایت بیشتر به روابط اقتصادی و سیاسی ایران و فرانسه درسالهای 1394 ، 1395 ، 1396 و 1397هجری خورشیدی اختصاص یافته است . مسلما" مسؤولان گرامی ، مدیران آگاه ، و دانش پژوهان ارجمند توقع ندارند که ما تمام استعداد اطلاعاتی ، و تحلیل و تفسیر های خود را طی این نمایه گونه کروولوژیک بیاوریم ؛ گرچه اخباری مشروح تر و به تفصیل با مکمل هائی تحلیلی و تفسیری در سوابق دویست ساله ، و امور و مسائل موجود ، نزد ما محفوظ می باشند ؛ و در صورت ضرورت ، و نه به صورتی سوداگرانه و فروش اطلاعات خام ، به متقاضیان شایسته ی امر ارائه خواهند گردید .
Alireza Ayatollahiعلیرضا آیت اللهی با قریب به هشت سال تحصیلات عمرانی - اقتصادی - اجتماعی - فرهنگی در دوره های کارشناسی - کارشناسی ارشد - و دکتری در فرانسه ؛ پژوهشگر و استاد سابق دانشگاهها ، استاد سابق پژوهشهای بازرگانی ، و دبیرسابق پژوهشی در سازمان مدیریت ، با قریب به پنجاه سال مطالعه در باره فرانسه - ایران ؛ و روابط بین این دو کشور ؛ هم اکنون هفتاد و سه ساله ، و بازنشسته است .
پیوندها
سه شنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۵، ۰۸:۰۲ ق.ظ

حرف‌های ترامپ تهوع‌آور است

۹۵/۰۵/۱۳ :: ۰۱:۰۴

خبرگزاری فارس: اولاند:

 حرف‌های ترامپ تهوع‌آور است

رئیس‌جمهور فرانسه در واکنش به اظهارات اخیر «دونالد ترامپ» در مورد یک سرباز مسلمان کشته شده در ارتش آمریکا گفت موضع‌گیری‌های نامزد جمهوری‌خواهان تهوع آور است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «فرانسوا اولاند» رئیس‌جمهور فرانسه روز سه‌شنبه صحبت‌های «دونالد ترامپ» در مورد والدین یکی از سربازان مسلمان و کشته شده ارتش آمریکا را تهوع‌آور توصیف کرد.

به نوشته پایگاه «هیل»، اولاند که ماه گذشته رسما حمایت خود را از «هیلاری کلینتون» نامزد دموکرات‌ها اعلام کرد، به گروهی از خبرنگاران حاضر در پاریس گفت: «تندروی‌های او تهوع‌آور است، حتی در ایالات متحده، به خصوص وقتی که دونالد ترامپ آن حرف‌ها را در مورد یک سرباز زد.»

ترامپ این هفته در واکنش به حضور پدر و مادر یک سرباز مسلمان در گردهمایی ملی حزب دموکرات، گفت پدر این سرباز به دلیل تعصب اسلامی به همسرش اجازه صحبت کردن نداده است. 

این صحبت‌های ترامپ با واکنش‌های منفی گسترده‌ای مواجه شده است. از جمله مادر سرباز کشته شده گفته است که به دلیل غالب شدن احساسات بر او قادر به صحبت نبوده و حرف نزدن وی ارتباطی با تعصب نداشته است. 

«باراک اوباما» رئیس‌جمهور آمریکا روز سه‌‌شنبه به شدت از ترامپ انتقاد کرد. او با بیان اینکه این میلیاردر نیویورکی «به درد ریاست‌جمهوری نمی‌خورد»، به حزب جمهوری‌خواه توصیه کرد فرد دیگری را به عنوان نامزد ریاست‌جمهوری معرفی کند.

انتهای پیام/ق


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۰۲
علیرضا آیت اللهی

نظرات (۲)

آقا خیلی مطلب خوبی بود. اگر اجازه بدی من اینو تو سایت موضوع آزاد منتشر کنم بقیه هم ببینند. خودتونم میتونید البته ولی در هر صورت من با لینک مستقیم به وبلاگ خودتون منتشرش میکنم و بازدید شما میره بالا. www.mozooazad.com
پاسخ:
سلام
هرطور میلتان هست
۰۲ شهریور ۹۵ ، ۰۸:۳۳ لینک مطلبت تو موضوع آزاد
http://www.mozooazad.com/ArticleLast/1/%D8%A2%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D9%86%E2%80%8C%D9%87%D8%A7/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی