فرانسه . ایران . مسلمانان : فام

روابط میان فرانسه و مسلمانانِ جهان ؛ و فرانسه با ایران و ایرانیان

فرانسه . ایران . مسلمانان : فام

روابط میان فرانسه و مسلمانانِ جهان ؛ و فرانسه با ایران و ایرانیان

این سایت بیشتر به روابط اقتصادی و سیاسی ایران و فرانسه درسالهای 1394 ، 1395 ، 1396 و 1397هجری خورشیدی اختصاص یافته است . مسلما" مسؤولان گرامی ، مدیران آگاه ، و دانش پژوهان ارجمند توقع ندارند که ما تمام استعداد اطلاعاتی ، و تحلیل و تفسیر های خود را طی این نمایه گونه کروولوژیک بیاوریم ؛ گرچه اخباری مشروح تر و به تفصیل با مکمل هائی تحلیلی و تفسیری در سوابق دویست ساله ، و امور و مسائل موجود ، نزد ما محفوظ می باشند ؛ و در صورت ضرورت ، و نه به صورتی سوداگرانه و فروش اطلاعات خام ، به متقاضیان شایسته ی امر ارائه خواهند گردید .
Alireza Ayatollahiعلیرضا آیت اللهی با قریب به هشت سال تحصیلات عمرانی - اقتصادی - اجتماعی - فرهنگی در دوره های کارشناسی - کارشناسی ارشد - و دکتری در فرانسه ؛ پژوهشگر و استاد سابق دانشگاهها ، استاد سابق پژوهشهای بازرگانی ، و دبیرسابق پژوهشی در سازمان مدیریت ، با قریب به پنجاه سال مطالعه در باره فرانسه - ایران ؛ و روابط بین این دو کشور ؛ هم اکنون هفتاد و سه ساله ، و بازنشسته است .
پیوندها

کد خبر: 82173765 (5479511) | تاریخ خبر: 13/05/1395 | ساعت: 10:57|

رئیس جمهوری فرانسه درباره تبعات پیروزی ترامپ هشدار داد

تهران-ایرنا- «فرانسوا اولاند» رئیس جمهوری فرانسه هشدار داد پیروزی «دونالد ترامپ» نامزد جمهوری خواهان در انتخابات می تواند تبعاتی برای جهان داشته باشد و زیاده خواهی او تهوع آور است.

رئیس جمهوری فرانسه درباره تبعات پیروزی ترامپ هشدار داد

به گزارش روزنامه انگلیسی گاردین، اولاند که هنوز برنامه اش را برای شرکت دوباره در انتخابات ریاست جمهوری کشورش اعلام نکرده است، گفت: پیروزی ترامپ در انتخابات نوامبر آینده همچنین می تواند بر انتخابات ریاست جمهوری فرانسه که قرار است بهار 2017 برگزار شود، تاثیر بگذارد. 

وی افزود: اگر آمریکایی ها ترامپ را انتخاب کنند، این امر تبعاتی خواهد داشت زیرا انتخابات آمریکا یک انتخابات جهانی است. این انتخابات می تواند به چرخش بسیار قوی در جهان به سمت راست گرایی یا به یک اصلاح منجر شود... کمپین انتخابات آمریکا مسائلی را نشان می دهد که می تواند در کمپین انتخابات فرانسه بازتاب داشته باشد. 

در صورتی که رئیس جمهوری سوسیالیست فرانسه تصمیم بگیرد باردیگر در انتخابات آتی ریاست جمهوری رقابت کند با رقابت جدی از سوی «مارین لوپن» رهبر راست افراطی جبهه ملی مواجه خواهد شد. 

اولاند گفت: «زیاده خواهی های» اولاند تهوع آور است. افراطی گری وی هر کسی را حتی درآمریکا به تهوع می اندازد به ویژه وقتی که از یک سرباز و از خاطره یک سرباز بد می گوید.

رئیس جمهوری فرانسه به اظهارات جنجال برانگیز ترامپ در روزهای گذشته درباره «همایون خان» سربازمسلمان کشته شده در جنگ عراق در سال 2004 اشاره داشت. 

اظهارات ترامپ درباره این سرباز همچنین با واکنش «باراک اوباما» رئیس جمهوری آمریکا مواجه شد و وی روز سه شنبه (دیروز) ترامپ را نامزدی «نامناسب» برای برعهده گرفتن ریاست جمهوری آمریکا توصیف کرد؛ اظهاراتی که در بحبوحه محکومیت رویارویی ترامپ با والدین سرباز کشته شده از سوی هر دو حزب اصلی آمریکا مطرح شده است. 

اولاند گفت در جریان کمپین انتخاباتی آمریکا «اظهارات تحقیرکننده و آزاردهنده ای» شنیده می شود. رئیس جمهوری فرانسه به طور کلی درباره سیاستمداران گفت «اگر آنها محترم باشند باید با احترام با آنها برخورد شود.»

دونالد ترامپ از حزب جمهوریخواه و هیلاری کلینتون از حزب دمکرات برای راهیابی به کاخ سفید رقابت می کنند. انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نوامبر (آبان) امسال برگزار می شود.

اروپام**9158**1517

انتهای پیام /*


اینجا محل انعکاس عکس های برهنه ی همسر ترامپ و نظیر آنها نیست :

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۰۲
علیرضا آیت اللهی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی