فرانسه . ایران . مسلمانان : فام

روابط میان فرانسه و مسلمانانِ جهان ؛ و فرانسه با ایران و ایرانیان

فرانسه . ایران . مسلمانان : فام

روابط میان فرانسه و مسلمانانِ جهان ؛ و فرانسه با ایران و ایرانیان

این سایت بیشتر به روابط اقتصادی و سیاسی ایران و فرانسه درسالهای 1394 ، 1395 ، 1396 و 1397هجری خورشیدی اختصاص یافته است . مسلما" مسؤولان گرامی ، مدیران آگاه ، و دانش پژوهان ارجمند توقع ندارند که ما تمام استعداد اطلاعاتی ، و تحلیل و تفسیر های خود را طی این نمایه گونه کروولوژیک بیاوریم ؛ گرچه اخباری مشروح تر و به تفصیل با مکمل هائی تحلیلی و تفسیری در سوابق دویست ساله ، و امور و مسائل موجود ، نزد ما محفوظ می باشند ؛ و در صورت ضرورت ، و نه به صورتی سوداگرانه و فروش اطلاعات خام ، به متقاضیان شایسته ی امر ارائه خواهند گردید .
Alireza Ayatollahiعلیرضا آیت اللهی با قریب به هشت سال تحصیلات عمرانی - اقتصادی - اجتماعی - فرهنگی در دوره های کارشناسی - کارشناسی ارشد - و دکتری در فرانسه ؛ پژوهشگر و استاد سابق دانشگاهها ، استاد سابق پژوهشهای بازرگانی ، و دبیرسابق پژوهشی در سازمان مدیریت ، با قریب به پنجاه سال مطالعه در باره فرانسه - ایران ؛ و روابط بین این دو کشور ؛ هم اکنون هفتاد و سه ساله ، و بازنشسته است .
پیوندها
پنجشنبه, ۱ مهر ۱۳۹۵، ۰۶:۴۳ ب.ظ

درگیری معترضان با پلیس فرانسه؛ دستکم 12 زخمی

پنجشنبه 25 شهریور 1395 - 21:39
PressTv User

درگیری معترضان به اصلاحاتِ قانون کار دولت فرانسه با پلیس این کشور دست‌کم 12 زخمی برجای گذاشت. 

این اعتراضات خیابانی در برخی شهرها از جمله پاریس، پایتخت فرانسه و همچنین شهر نانت در غرب این کشور با شدت بیشتری برگزار شدند.

پلیس برای متفرق کردن تظاهرکنندگان از گاز اشک‌آور، باطوم و اسپری فلفل استفاده کرد.

بنا بر اعلام پلیس، حدود 13 هزار نفر در تظاهرات پاریس و حدود 78 هزار تن در اعتراضات خیابانی سراسر کشور شرکت کردند. سازمان‌دهندگان این تظاهرات گسترده، شمار تظاهرکنندگان سراسر کشور را 170 هزار نفر اعلام کرده‌اند.

گزارش‌ها از حضور سنگین پلیسِ ضد شورش در خیابان‌های پایتخت فرانسه حکایت دارد.

تظاهرکنندگان به مصوبه‌ای معترض هستند که به کارفرمایان اجازه می‌دهد افراد را پس از استخدام به راحتی اخراج کنند.

برخی گزارش‌ها حاکی است گروه‌هایی از معترضان که چهره‌هایشان را پوشانده بودند با پلیس به‌ شدت درگیر شده‌اند و سنگ و مواد مشتعل به سمت مأموران امنیتی پرتاب کرده‌اند.

نیروهای امنیتی فرانسه پیشتر برای جلوگیری از تجمع معترضان تمام ورودی‌ها و خروجی‌های ایستگاه مرکزی قطار پاریس به نام «گر دو لیون» را بسته‌اند.

تصاویری از درگیری معترضان با پلیس فرانسه را در زیر ببینید.

پاریس
پاریس
پاریس
پاریس
نانت
نانت
نانت

منبع تصاویر: رویترز 

منبع «پرس تی‌وی فارسی» .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۰۱
علیرضا آیت اللهی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی