فرانسه . ایران . مسلمانان : فام

روابط میان فرانسه و مسلمانانِ جهان ؛ و فرانسه با ایران و ایرانیان

فرانسه . ایران . مسلمانان : فام

روابط میان فرانسه و مسلمانانِ جهان ؛ و فرانسه با ایران و ایرانیان

این سایت بیشتر به روابط اقتصادی و سیاسی ایران و فرانسه درسالهای 1394 ، 1395 ، 1396 و 1397هجری خورشیدی اختصاص یافته است . مسلما" مسؤولان گرامی ، مدیران آگاه ، و دانش پژوهان ارجمند توقع ندارند که ما تمام استعداد اطلاعاتی ، و تحلیل و تفسیر های خود را طی این نمایه گونه کروولوژیک بیاوریم ؛ گرچه اخباری مشروح تر و به تفصیل با مکمل هائی تحلیلی و تفسیری در سوابق دویست ساله ، و امور و مسائل موجود ، نزد ما محفوظ می باشند ؛ و در صورت ضرورت ، و نه به صورتی سوداگرانه و فروش اطلاعات خام ، به متقاضیان شایسته ی امر ارائه خواهند گردید .
Alireza Ayatollahiعلیرضا آیت اللهی با قریب به هشت سال تحصیلات عمرانی - اقتصادی - اجتماعی - فرهنگی در دوره های کارشناسی - کارشناسی ارشد - و دکتری در فرانسه ؛ پژوهشگر و استاد سابق دانشگاهها ، استاد سابق پژوهشهای بازرگانی ، و دبیرسابق پژوهشی در سازمان مدیریت ، با قریب به پنجاه سال مطالعه در باره فرانسه - ایران ؛ و روابط بین این دو کشور ؛ هم اکنون هفتاد و سه ساله ، و بازنشسته است .
پیوندها
 تاریخ خبر: 09/08/1395 | ساعت: 6:50|

اولاند وعده داد:

افزایش یک میلیارد یورویی اعتبارات طرح تحول شهری در فرانسه

تهران- ایرنا- خبرگزاری فرانسه به نقل از رئیس جمهوری این کشور از افزایش یک میلیارد یورویی اعتبارات طرح تحول شهری در محلات تا سال 2024 خبر داد.

به گزارش این خبرگزاری، فرانسوا اولاند در یک سخنرانی انتخاباتی برای انجمن ملی مشاوره شهروندان، از اجرای این طرح جدید برای بهبود زندگی در محلات شهری پرده برداری و اضافه کرد: این اعتبار اضافی به آژانس ملی نوسازی شهری (Anru) اختصاص می یابد.
رئیس جمهوری فرانسه با بیان اینکه در این چارچوب یکصد میلیون یورو در سال 2017 پرداخت می شود، افزود: پیشتر پنج میلیارد یورو برای آژانس یاد شده و در دوره زمانی 2017 تا 2024 پیش بینی شده بود که به این رقم یک میلیارد یورو دیگر اضافه شد.
اولاند با بیان اینکه اعتبارات یاد شده فقط برای بهبود مبلمان شهری اختصاص نمی یابد، گفت: توسعه امکانات آموزشی، مکان های فرهنگی، سالن های ورزشی و رسانه ها از جمله اهداف اجرای این طرح برای بهتر شدن زندگی در محلات به شمار می رود.
رئیس جمهوری فرانسه ادامه داد: در همین ارتباط منابع بیشتری به بخش های دیجیتال و فناوری های نوین در محلات اختصاص می یابد تا این امکانات در دسترس همگان باشد و بسترهای مناسب برای ایجاد کسب و کار و توسعه اقتصادی فراهم شود.
انجمن ملی مشاوره شهروندان با 850 عضو در سال 2014 به عنوان یک نهاد مستقل از قدرت سیاسی و با هدف مشارکت فعال و مستقیم شهروندان محلات در جهت توسعه و اجرای قراردادهای شهرستان، شکل گرفت.
اروپام**2090** 3404** مترجم: سعید زارع کندجانی** انتشاردهنده: محسن اسماعیلی

انتهای پیام /*
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۱۶
علیرضا آیت اللهی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی