فرانسه . ایران . مسلمانان : فام

روابط میان فرانسه و مسلمانانِ جهان ؛ و فرانسه با ایران و ایرانیان

فرانسه . ایران . مسلمانان : فام

روابط میان فرانسه و مسلمانانِ جهان ؛ و فرانسه با ایران و ایرانیان

این سایت بیشتر به روابط اقتصادی و سیاسی ایران و فرانسه درسالهای 1394 ، 1395 ، 1396 و 1397هجری خورشیدی اختصاص یافته است . مسلما" مسؤولان گرامی ، مدیران آگاه ، و دانش پژوهان ارجمند توقع ندارند که ما تمام استعداد اطلاعاتی ، و تحلیل و تفسیر های خود را طی این نمایه گونه کروولوژیک بیاوریم ؛ گرچه اخباری مشروح تر و به تفصیل با مکمل هائی تحلیلی و تفسیری در سوابق دویست ساله ، و امور و مسائل موجود ، نزد ما محفوظ می باشند ؛ و در صورت ضرورت ، و نه به صورتی سوداگرانه و فروش اطلاعات خام ، به متقاضیان شایسته ی امر ارائه خواهند گردید .
Alireza Ayatollahiعلیرضا آیت اللهی با قریب به هشت سال تحصیلات عمرانی - اقتصادی - اجتماعی - فرهنگی در دوره های کارشناسی - کارشناسی ارشد - و دکتری در فرانسه ؛ پژوهشگر و استاد سابق دانشگاهها ، استاد سابق پژوهشهای بازرگانی ، و دبیرسابق پژوهشی در سازمان مدیریت ، با قریب به پنجاه سال مطالعه در باره فرانسه - ایران ؛ و روابط بین این دو کشور ؛ هم اکنون هفتاد و سه ساله ، و بازنشسته است .
پیوندها
  •  چهارشنبه / ۲۶ آبان ۱۳۹۵ / ۱۵:۱۳
  •  دسته‌بندی: علم و فناوری ایران
  •  کد خبر: 95082618718
  •  منبع : دانشگاه تربیت مدرس

گسترش همکاری‌های علمی دانشگاه تربیت‌مدرس با دانشگاه نورماندی فرانسه

دانشگاه تربیت مدرس

هیأتی از دانشگاه نورماندی و مدرسه مدیریت نورماندی، ضمن حضور در دانشگاه تربیت مدرس با برخی از اساتید دانشکده‌های مدیریت و اقتصاد و  مهندسی برق و کامپیوتر به گفت‌وگو و تبادل‌نظر پرداختند.

به گزارش ایسنا، در این نشست که در سالن شورای دانشکده مدیریت و اقتصاد و با حضور دکتر روزنبرگر از دانشگاه نورماندی، دکتر پیلوین مسؤول توسعه فعالیت‌های مدرسه مدیریت نورماندی، دکتر امید وطنی از فعالان اقتصادی نورماندی و  دکتر خاجی مدیر دفتر همکاری‌های علمی و بین‌المللی دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد، زمینه‌های مشترک همکاری میان دانشگاه تربیت مدرس و دانشگاه نورماندی فرانسه بررسی شد.

دکتر روزنبرگر هدف از حضور هیأت فرانسوی متشکل از فعالان اقتصادی، سیاسی و دانشگاهی در ایران را شناسایی فرصت‌های همکاری در حوزه‌های مذکور عنوان کرد.

وی ضمن معرفی دانشگاه نورماندی گفت: دانشگاه بزرگ نورماندی با 66 هزار دانشجو در 6 گروه آموزشی و 2 هزار و سیصد استاد و محقق به فعالیت علمی، آموزشی و پژوهشی می‌پردازد.

دکتر پیلوین، مسؤول توسعه فعالیت‌های مدرسه مدیریت نورماندی به قدمت مدرسه مدیریت نورماندی در فرانسه و اروپا اشاره کرد و گفت: این مدرسه در سال 1872 میلادی تأسیس شده و قدیمی‌ترین مدرسه مدیریت در فرانسه و کل اروپا بوده و دارای بیش از 3 هزار دانشجو، 81 استاد و 4 گروه آموزشی است. این مدرسه در زمینه مدیریت سیستم‌های لجستیک بویژه سازمان بنادر از شهرت بسیاری برخوردار است.

در این نشست دکتر بهرام سحابی معاون آموزشی و دکتر شعبان الهی معاون پژوهشی دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه تربیت مدرس ضمن معرفی دانشکده و گروه‌های آموزشی از ایجاد فرصت‌های مطالعاتی، برگزاری دوره‌های آموزشی و سمینارهای مشترک، انتقال تکنولوژی و نوآوری، پژوهش‌های مشترک و تبادل استاد و دانشجو به عنوان برخی زمینه‌های همکاری نام بردند. 

بر اساس اعلام روابط عمومی دانشگاه تربیت مدرس، در ادامه هر یک از اساتید حاضر در جلسه به بیان فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی گروه‌های متبوع خود و حوزه‌های مورد علاقه برای ایجاد همکاری‌های مشترک پرداختند.

انتهای پیام

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۱۸
علیرضا آیت اللهی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی