فرانسه . ایران . مسلمانان : فام

روابط میان فرانسه و مسلمانانِ جهان ؛ و فرانسه با ایران و ایرانیان

فرانسه . ایران . مسلمانان : فام

روابط میان فرانسه و مسلمانانِ جهان ؛ و فرانسه با ایران و ایرانیان

این سایت بیشتر به روابط اقتصادی و سیاسی ایران و فرانسه درسالهای 1394 ، 1395 ، 1396 و 1397هجری خورشیدی اختصاص یافته است . مسلما" مسؤولان گرامی ، مدیران آگاه ، و دانش پژوهان ارجمند توقع ندارند که ما تمام استعداد اطلاعاتی ، و تحلیل و تفسیر های خود را طی این نمایه گونه کروولوژیک بیاوریم ؛ گرچه اخباری مشروح تر و به تفصیل با مکمل هائی تحلیلی و تفسیری در سوابق دویست ساله ، و امور و مسائل موجود ، نزد ما محفوظ می باشند ؛ و در صورت ضرورت ، و نه به صورتی سوداگرانه و فروش اطلاعات خام ، به متقاضیان شایسته ی امر ارائه خواهند گردید .
Alireza Ayatollahiعلیرضا آیت اللهی با قریب به هشت سال تحصیلات عمرانی - اقتصادی - اجتماعی - فرهنگی در دوره های کارشناسی - کارشناسی ارشد - و دکتری در فرانسه ؛ پژوهشگر و استاد سابق دانشگاهها ، استاد سابق پژوهشهای بازرگانی ، و دبیرسابق پژوهشی در سازمان مدیریت ، با قریب به پنجاه سال مطالعه در باره فرانسه - ایران ؛ و روابط بین این دو کشور ؛ هم اکنون هفتاد و سه ساله ، و بازنشسته است .
پیوندها
کد خبر: 82429190 (5836204) | تاریخ خبر: 25/11/1395 | ساعت: 19:38|

نامزد تندرو انتخابات فرانسه: با بیرون کردن خارجی ها، وحدت را به فرانسه باز می گردانیم

تهران- ایرنا- رئیس حزب جبهه ملی فرانسه که اظهارات ضد مسلمانان وی در جامعه فرانسه شناخته شده است، تاکید کرد که برای حفظ وحدت ملی، باید خارجی ها را از فرانسه اخراج کنیم.

به گزارش خبرگزاری ای.پی.تی.ان از نیس، مارین لوپن رئیس حزب جبهه ملی فرانسه و نامزد جناح راست افراطی در انتخابات ریاست جمهوری این کشور در یک گردهمایی انتخاباتی در شهر نیس فرانسه گفت: 'برای ادای احترام به جان باختگان حادثه تروریستی سال گذشته به شهر نیس آمده ام. حادثه وحشتناکی که تروریست ها با استفاده از کامیونی به انبوه مردم که برای شرکت در جشن‌های روز ملی فرانسه حمله کرد. 
در این حمله تروریستی، تروریست ها 86 فرد بی پناه را کشتند. درباره حوادث تروریستی باید ما چاره ای بیندیشیم. تا آنجا که امکان دارد، باید در برابر خطرات تروریسم اسلامگرا که کشور را تهدید می کند، بویژه بیرون راندن خارجی ها از کشور، وحدت ملی خود را نشان بدهیم.'
مارین لوپن خاطر نشان کرد: ' شاید خیلی افراد فکر کنند که این صحبت های من احساسات شخصی است در صورتی که هرگز اینگونه نیست بلکه سخنانی قانونمند است. '
لوپن گفت: 'اگر من رئیس جمهور شوم، در نظر دارم برخی قوانین را تغییر دهم. ما همچنان شاهد حوادث تروریستی در کشور هستیم که در لحظه آخر خنثی شده است. به همین دلیل است که من می خواهم خطراتی که هم اکنون کشور را تهدید می کند، به حداقل ممکن برسد.'
نامزد حزب راست‌گرای افراطی انتخابات ریاست جمهوری فرانسه پیشتر گفته بود که اگر رئیس جمهور فرانسه شود، سیاست های ترامپ را قبال مهاجرت اتباع خارجی در پیش خواهد گرفت.
لوپن گفت: من همواره خواستار محدویت در مهاجرت اتباع خارجی به فرانسه بوده ام. در صورتی که در انتخابات ریاست جمهوری پیروز شوم، مهاجرت قانونی را محدود خواهم کرد و سیاستی را برای ممنوع کردن ورود مسلمانان به خاک فرانسه مانند آنچه دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا صورت داد، اجرا خواهم کرد.
پیش از این نیز تیم انتخاباتی «مارین لوپن» در روزهای گذشته برنامه آینده خود برای فرانسه را منتشر کرد که در خصوص سیاستهای «حزب جبهه ملی» درباره مسئله مهاجران و پناهجویان آمده که دولت «مارین لوپن» به شدت مهاجرت به این کشور را محدود می‌کند، همه مهاجران غیرقانونی را اخراج و همه مزایای در دسترس پناهجویان از جمله تحصیل رایگان را قطع خواهد کرد.
اروپام**9041**1908 
مترجم: منوچهر جعفری ** انتشار دهنده : افشار دارابی

انتهای پیام /* 
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۲۶
علیرضا آیت اللهی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی