فرانسه . ایران . مسلمانان : فام

روابط میان فرانسه و مسلمانانِ جهان ؛ و فرانسه با ایران و ایرانیان

فرانسه . ایران . مسلمانان : فام

روابط میان فرانسه و مسلمانانِ جهان ؛ و فرانسه با ایران و ایرانیان

این سایت بیشتر به روابط اقتصادی و سیاسی ایران و فرانسه درسالهای 1394 ، 1395 ، 1396 و 1397هجری خورشیدی اختصاص یافته است . مسلما" مسؤولان گرامی ، مدیران آگاه ، و دانش پژوهان ارجمند توقع ندارند که ما تمام استعداد اطلاعاتی ، و تحلیل و تفسیر های خود را طی این نمایه گونه کروولوژیک بیاوریم ؛ گرچه اخباری مشروح تر و به تفصیل با مکمل هائی تحلیلی و تفسیری در سوابق دویست ساله ، و امور و مسائل موجود ، نزد ما محفوظ می باشند ؛ و در صورت ضرورت ، و نه به صورتی سوداگرانه و فروش اطلاعات خام ، به متقاضیان شایسته ی امر ارائه خواهند گردید .
Alireza Ayatollahiعلیرضا آیت اللهی با قریب به هشت سال تحصیلات عمرانی - اقتصادی - اجتماعی - فرهنگی در دوره های کارشناسی - کارشناسی ارشد - و دکتری در فرانسه ؛ پژوهشگر و استاد سابق دانشگاهها ، استاد سابق پژوهشهای بازرگانی ، و دبیرسابق پژوهشی در سازمان مدیریت ، با قریب به پنجاه سال مطالعه در باره فرانسه - ایران ؛ و روابط بین این دو کشور ؛ هم اکنون هفتاد و سه ساله ، و بازنشسته است .
پیوندها
چهارشنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۶، ۰۴:۵۳ ب.ظ

نیس فرانسه قربانی آل‌سعود و آل‌مسعود

نیس فرانسه قربانی آل‌سعود و آل‌مسعود

اختصاصی – به گزارش جنبش مقابله با رسانه‌های بیگانه، امپراتوری دروغ:سلسله حملات مرگبار در فرانسه  ظاهرا تمامی ندارد .شب جمعه در پیاده رو عریض ساحل نیس و از نقاط مورد علاقه گردشگران در روز جشن باستیل کامیونی مسلح به امکانات نظامی مردم بیگناه را بطرز وحشیانه ای زیر می گیرد و بیش از هشت کودک بیگناه جانشان را از دست می دهند. این واقعه گویی در فرانسه توقف ندارد و مکررا موجب تحقیر سیستم امنیتی و پلیس فرانسه در ناکارامدی تامین امنیت عمومی شده است . در این جا این پرسش به ذهن متبادر می سازد چرا میزبان تروریست ها خود مورد حملات تروریستی واقع می شود تا حالت فوق العاده فرانسه همچنان پا برجا بماند !!

همه می دانیم که اسلام دین تروریسم نیست اما متاسفانه غاطبه عملیاتهای تروریستی در جهان را مسلمان نماهای رادیکال صرفا سنی مذهب بر عهده دارند که از سوی دهها سازمان اطلاعاتی و کشور های متمول عربی مورد حمایت و پشتیبانی هستند اما با این وجود رسانه های غربی داعش را همچنان متهم اول حملات مرگبار پاریس به شمار می اورند حال انکه متهم اصلی سیستم کثیف حکومت کودک کش مذهبی اسراییل خبیث در خاورمیانه است .

حمایت فرانسه از تروریست های داعش از ابتدا و حتی قبل ظهور این گروهک شیطان  صفت داعش اینک بر همگان روشن است.بر طبق آمار های مجامع جهاین از بین حدو بیست هزار داعشی که از کشور های اروپایی اینک در عراق و سوریه در حال جنگ هستند قریب به ۷۰۰۰ نفر تنها تابعیت فرانسوی دارند یعنی در کشوری رشد و نمو پیدا نموده اند که مهد دموکراسی دنیا بوده است ولی الان چطور ممکن است که این فرانسوی ها بر علیه هم وطنان خود دست به جنایتی بزنند که نزدیک به ۱۰۰ کشته و صدهها زخمی بر جای بگذارد را باید از دولت مردان فرانسوی پرسید که دست به حمایت همه جانبه از این تروریست ها زدند و ماری را در آستین خود پروردند که اینک گلویشان را فشرده است و این یکی از پر جاذبه ترین شهرهای این کشور را که درآمد های کلانی برای صنعت گردشگری این کشور دارد را جولانگاه تروریست ها قرار داده است.

نکته قابل ذکر دیگر در این میان عدم عبرت آموزی دولت مردان فرانسوی از این وقایع تلخ است زیرا این دولت از سی و اندی سال پیش در کشور خود میزبان فرقه ای تروریستی است که از مخالفان حکومت جمهوری اسلامی محسوب می شوند.مجاهدین خلق یا بهتر بگوییم منافقین بعد از فروپاشی پایگاهشان در عراق اینک پایگاه اصلی خود را در کشور فرانسه قرار داده اند و چند روز قبل به میزبانی دولت فرانسه همایشی را در پایتخت این کشور و با حضور یکی از شاهزادگان سعودی برگزار کردند تا به جهانیان بگویند که دولت فرانسه از این فرقه حمایت می کند.

ولی دولتمردان فرانسوی باز هم عبرت نمی گیرند و با حمایت هایی که از طرف آل سعود از گروه های تروریستی می شود مهر تایید می زنند و همچنان از مقابله با داعش در عراق و سوریه می گویند در حالی که از تروریست هایی که خود در کشورشان پرورده اند در امان نیستند و هر روز مردم خود را به مسلخ بی خردی های خونین خود می برند.

رجوی

لازم به یاد آوریست هفته گذشته در چنین روزی پایتخت فرانسه میزبان تروریست های فرقه منافقین با حمایت مالی آل سعود بود که در این همایش از لزوم مبارزه با جمهوری اسلامی ایران و روش های و تاکتیک های نو پرده برداری شد و شاهزادگان سعودی نیز که سال ها در پس پرده و در لوای سخنان دیپلماتیک خود را پنهان می کردند در این همایش با صراحت از فروپاشی ایران اسلامی گفتند.

چند روز پیش یک تحلیل گر عراقی در مصاحبه ای گفته بود رابطه بین رئیس سابق سازمان اطلاعات عربستان یعنی ترکی الفیصل با مریم رجوی سرکرده منافقین  به چهار سال قبل مربوط می شود یعنی وقتی که ترکی فیصل با رجوی در شهر «زوریخ» سوئیس آشنا شد. وی می گوید بعد از زوریخ، دیدارها بین فیصل و مریم رجوی بیشتر شد تا جایی که مریم رجوی به مدت ۱۰ روز با ترکی فیصل در کشتی سیاحتی شخصی این امیر سعودی به سر برد!! تا اینکه کشتی آنها در بندر خانواده سلطنتی عربستان در فرانسه پهلو گرفت.

۴۸۱۸۹۲_۵۳۸

سواحل نیس فرانسه و منطقه ای که سال گذشته برای شاهزادگان سعودی قرق شده بود

این نویسنده عراقی در ادامه گفته بود تمامی هزینه‌های کنفرانس پاریس را سفارت عربستان در فرانسه تأمین کرده و حتی بلیط‌های حضور تمامی اعضا را از خارج فرانسه، ریاض پرداخت کرده است.
نکته جالب دیگر این است که شاه سعودی سال گذشته همین زمان با ۱۰۰۰ نفر از همراهان خود برای مدتی در ساحل نیس فرانسه به خوش گذرانی مشغول بوده و در این زمان احتمالا طرح های تروریستی را که قرار بوده در این شهر به اجرا گذاشته شود را بررسی می کرده است.
به قول یکی از هم وطنان ما باید به مقامات امنیتی فرانسه توصیه نمود ژنرال سلیمانی فرمانده شهیر نیروهای جاودانه قدس پاسداران انقلابی ایران در صحراهای مبارزه با داعش را پیدا کنند و از او بخواهند تعدادی مشاور متخصص مبارزه با تروریسم در اختیار سازمانهای امنیتی فرانسه قرار دهد که توانمندی برتر از نیروهای متخصص فرانسوی برای تامین امنیت ان سامان دارند !!!

انتهای پیام/

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۱۰
علیرضا آیت اللهی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی