فرانسه . ایران . مسلمانان : فام

روابط میان فرانسه و مسلمانانِ جهان ؛ و فرانسه با ایران و ایرانیان

فرانسه . ایران . مسلمانان : فام

روابط میان فرانسه و مسلمانانِ جهان ؛ و فرانسه با ایران و ایرانیان

این سایت بیشتر به روابط اقتصادی و سیاسی ایران و فرانسه درسالهای 1394 ، 1395 ، 1396 و 1397هجری خورشیدی اختصاص یافته است . مسلما" مسؤولان گرامی ، مدیران آگاه ، و دانش پژوهان ارجمند توقع ندارند که ما تمام استعداد اطلاعاتی ، و تحلیل و تفسیر های خود را طی این نمایه گونه کروولوژیک بیاوریم ؛ گرچه اخباری مشروح تر و به تفصیل با مکمل هائی تحلیلی و تفسیری در سوابق دویست ساله ، و امور و مسائل موجود ، نزد ما محفوظ می باشند ؛ و در صورت ضرورت ، و نه به صورتی سوداگرانه و فروش اطلاعات خام ، به متقاضیان شایسته ی امر ارائه خواهند گردید .
Alireza Ayatollahiعلیرضا آیت اللهی با قریب به هشت سال تحصیلات عمرانی - اقتصادی - اجتماعی - فرهنگی در دوره های کارشناسی - کارشناسی ارشد - و دکتری در فرانسه ؛ پژوهشگر و استاد سابق دانشگاهها ، استاد سابق پژوهشهای بازرگانی ، و دبیرسابق پژوهشی در سازمان مدیریت ، با قریب به پنجاه سال مطالعه در باره فرانسه - ایران ؛ و روابط بین این دو کشور ؛ هم اکنون هفتاد و سه ساله ، و بازنشسته است .
پیوندها

سقوط ادامه دار مکرون و نخست وزیر فرانسه در نظرسنجی ها

تهران - ایرنا - طبق یک نظرسنجی جدید که روز یکشنبه نتایج آن منتشر شد، نارضایتی مردم فرانسه از امانوئل مکرون رئیس جمهوری این کشور افزایش یافته است.

به گزارش ایرنا به نقل از رویترز، نظرسنجی موسسه Ifop که برای روزنامه «ژورنال دو دیمانش» انجام شده است، نشان می دهد نارضایتی از مکرون به 57 درصد رسیده است؛ یعنی 14 درصد بیشتر از آخرین نظرسنجی این موسسه که در ماه ژوئیه انجام شد.
چهل درصد از عملکرد مکرون ابراز رضایت کرده اند اما این رقم در مقایسه با ماه ژوئیه 14 درصد کاهش نشان می دهد.
مکرون که هم اکنون در تور اروپایی به سر می برد، از زمانی که به ریاست جمهوری رسیده با چالش های متعددی روبرو بوده است. او اختلافات شدیدی با پارلمان درباره اصلاح قانون کار داشته است. بحث کاهش هزینه های دفاعی و مساله کمک به احداث مسکن هم از موضوعات پردردسر برای مکرون بوده است.
نتایج این نظرسنجی حاکی است که کاهش محبوبیت مکرون در چهار ماهه اول ریاست جمهوری اش در مقایسه با فرانسوا اولاند رئیس جمهوری سابق در همین مدت مشابه، شدیدتر بوده است.
این نظرسنجی همچنین نشان دهنده کاهش محبوبیت ادوارد فیلیپ نخست وزیر فرانسه است. محبوبیت او نزد فرانسوی ها 47 درصد است که در مقایسه با ماه قبل 9 درصد کاهش نشان می دهد.
شبک**9423**3404**انتشار: محسن اسماعیلی

انتهای پیام /* 
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۰۵
علیرضا آیت اللهی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی