فرانسه . ایران . مسلمانان : فام

روابط میان فرانسه و مسلمانانِ جهان ؛ و فرانسه با ایران و ایرانیان

فرانسه . ایران . مسلمانان : فام

روابط میان فرانسه و مسلمانانِ جهان ؛ و فرانسه با ایران و ایرانیان

این سایت بیشتر به روابط اقتصادی و سیاسی ایران و فرانسه درسالهای 1394 ، 1395 ، 1396 و 1397هجری خورشیدی اختصاص یافته است . مسلما" مسؤولان گرامی ، مدیران آگاه ، و دانش پژوهان ارجمند توقع ندارند که ما تمام استعداد اطلاعاتی ، و تحلیل و تفسیر های خود را طی این نمایه گونه کروولوژیک بیاوریم ؛ گرچه اخباری مشروح تر و به تفصیل با مکمل هائی تحلیلی و تفسیری در سوابق دویست ساله ، و امور و مسائل موجود ، نزد ما محفوظ می باشند ؛ و در صورت ضرورت ، و نه به صورتی سوداگرانه و فروش اطلاعات خام ، به متقاضیان شایسته ی امر ارائه خواهند گردید .
Alireza Ayatollahiعلیرضا آیت اللهی با قریب به هشت سال تحصیلات عمرانی - اقتصادی - اجتماعی - فرهنگی در دوره های کارشناسی - کارشناسی ارشد - و دکتری در فرانسه ؛ پژوهشگر و استاد سابق دانشگاهها ، استاد سابق پژوهشهای بازرگانی ، و دبیرسابق پژوهشی در سازمان مدیریت ، با قریب به پنجاه سال مطالعه در باره فرانسه - ایران ؛ و روابط بین این دو کشور ؛ هم اکنون هفتاد و سه ساله ، و بازنشسته است .
پیوندها

نائب رییس انجمن کارفرمایان فرانسه:

شرکت های فرانسوی در ایران به دنبال همکاری های صنعتی بلند مدت هستند

تهران-ایرنا- نائب رییس انجمن کارفرمایان فرانسه (مدوف بین الملل)* گفت: شرکت های فرانسوی فقط برای تجارت و به دست آوردن سهم بیشتر در بازار به ایران نمی آیند، بلکه با توجه به فرهنگ صنعتی مشترک دو کشور، به دنبال همکاری های صنعتی بلند مدت در ایران هستند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، «تیبو دوسیلگی» (Thibault De Silguy) امروز سه شنبه در همایش تجاری ایران و فرانسه که در اتاق ایران برگزارشد، با اشاره به قراردادهای امضا شده توسط شرکت های رنو، پژو و توتال فرانسه با طرف های ایرانی افزود: در هفته های آینده نیز شاهد گسترش همکاری های اقتصادی دو کشور خواهیم بود.
وی از استقرار مرکز تجاری فرانسه در ایران خبر داد و هدف از استقرار این مرکز را کمک به شرکت های کوچک فرانسوی در ایران عنوان کرد.
نائب رییس انجمن کارفرمایان فرانسه تاکید کرد: باید با شرایط نامناسب سیاسی که بی اعتمادی های را ایجاد می کند مقابله و بر روی همکاری های بیشتر اصرار داشته باشیم.
وی هدف از حضور هیات اقتصادی فرانسوی به ایران را شناخت بیشتر در راستای توسعه روابط تجاری دو کشور عنوان کرد.
به گزارش ایرنا، غلامحسین شافعی رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران در این همایش اعلام کرد: حجم مبادلات تجاری ایران و فرانسه را ٢ میلیارد و ٤٠٠ هزار دلار ذکر کرد و گفت: دو کشور برنامه دارند که حجم مبادلات تجاری را در سال آینده به دو برابر افزایش دهند.
وی تصریح کرد که افزایش حجم مبادلات تجاری دو کشور ، مستلزم رفع موانع بانکی، مشکلات گمرکی، ترانزیتی و ارایه تسهیلات پیرامون صدور روادید است.
همایش تجاری ایران و فرانسه امروز با حضور ٤٠ شرکت فرانسوی و همچنین بخش خصوصی ایران در اتاق بازرگانی ایران برگزار شد.
شرکت های فرانسوی حاضر در این همایش در زمینه های انرژی، حمل و نقل و زیرساخت، خدمات فرودگاهی، امور بانکی، کشاورزی و ... فعال هستند.

* Vice President of 'Movement of the Enterprises of France'
Or Mouvement des entreprises de France (MEDEF)
برای آگاهی از آخرین اخبار اقتصادی ایران و جهان با کانال اقتصادی ایرنا در تلگرام همراه شوید:
IRNAeco@
اقتصام**9189** 6075* خبرنگار: اسماعیل داودی**انتشار: زهرا هجینی نژاد

انتهای پیام /* 
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۲۸
علیرضا آیت اللهی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی