فرانسه . ایران . مسلمانان : فام

روابط میان فرانسه و مسلمانانِ جهان ؛ و فرانسه با ایران و ایرانیان

فرانسه . ایران . مسلمانان : فام

روابط میان فرانسه و مسلمانانِ جهان ؛ و فرانسه با ایران و ایرانیان

این سایت بیشتر به روابط اقتصادی و سیاسی ایران و فرانسه درسالهای 1394 ، 1395 ، 1396 و 1397هجری خورشیدی اختصاص یافته است . مسلما" مسؤولان گرامی ، مدیران آگاه ، و دانش پژوهان ارجمند توقع ندارند که ما تمام استعداد اطلاعاتی ، و تحلیل و تفسیر های خود را طی این نمایه گونه کروولوژیک بیاوریم ؛ گرچه اخباری مشروح تر و به تفصیل با مکمل هائی تحلیلی و تفسیری در سوابق دویست ساله ، و امور و مسائل موجود ، نزد ما محفوظ می باشند ؛ و در صورت ضرورت ، و نه به صورتی سوداگرانه و فروش اطلاعات خام ، به متقاضیان شایسته ی امر ارائه خواهند گردید .
Alireza Ayatollahiعلیرضا آیت اللهی با قریب به هشت سال تحصیلات عمرانی - اقتصادی - اجتماعی - فرهنگی در دوره های کارشناسی - کارشناسی ارشد - و دکتری در فرانسه ؛ پژوهشگر و استاد سابق دانشگاهها ، استاد سابق پژوهشهای بازرگانی ، و دبیرسابق پژوهشی در سازمان مدیریت ، با قریب به پنجاه سال مطالعه در باره فرانسه - ایران ؛ و روابط بین این دو کشور ؛ هم اکنون هفتاد و سه ساله ، و بازنشسته است .
پیوندها

فرانس24: ایران در سازمان ملل است تا پیامش در جهان شنیده شود

تهران – ایرنا – شبکه تلویزیونی فرانس 24 در آستانه سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی در مجمع عمومی سازمان ملل گفت: ایران در سازمان ملل است تا پیامش در جهان شنیده شود.

'داگلاس هربرت' مفسر و سردبیر ارشد شبکه تلویزیونی فرانس 24 از مقر سازمان ملل واقع در نیویورک دراین باره گزارش داد: درپی اظهارات دونالدترامپ رئیس جمهوری آمریکا درمورد تهدید توافقه هسته ای در سازمان ملل اکنون این در کانون توجه جهانی قرار گرفته است.
سردبیر ارشد فرانس24 در پوشش خبری هفتاد و دومین نشست مجمع عمومی سازمان ملل به این شبکه خبری گفت: حسن روحانی در نیویورک قرار نیست تنها با خبرنگاران گفت و گو کند بلکه تریبون سازمان ملل مکانی است که صدای ایران به تمامی جهانیان رسانده خواهد شد.
هربرت افزود: رئیس جمهوری ایران نیز پیام کوبنده ای خواهد داشت که این اشتباه بزرگی برای آمریکا خواهد بود و بهای سنگینی پرداخت خواهد کرد.
اروپام **1302***1908 
مترجم: بهروز وفاداری ** ناشر : افشار دارابی

انتهای پیام /* 
+

پخش مستقیم سخنرانی دکتر روحانی در سازمان ملل از شبکه های مختلف خبری جهان

تهران – ایرنا – شبکه های تلویزیونی و خبری جهان با قطع برنامه های خود سخنرانی رییس جمهوری اسلامی ایران دکتر حسن روحانی در هفتاد و دومین مجمع عمومی سازمان ملل متحد را به طور مستقیم و کامل پخش کردند.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، رئیس جمهوری ایران در دومین روز از نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد ایراد نطق کرد.
سخنرانی رئیس جمهوری ایران بطور زنده از سوی رسان های تصویری، فرانس24 انگلیسی و فرانسه ، سی ان ان ، الجزیره انگلیسی، بی بی سی انگلیسی، بی بی سی عربی و فارسی . شبکه العربیه پخش شد.
رئیس جمهوری ایران در نطق خود با اشاره به اینکه سازمان ملل بزرگترین تریبون بین المللی است از اعتدال سخن گفت و افزود: مشی ملت ایران عدالت و زبان ما زبان کرامت است و تهدید را از هیچ کس و قدرتی نمی پذیریم.
شبکه تلویزیونی فرانس 24 پیشتر گزارش داد: در پی سخنان روز سه شنبه (روز گذشته) دونالد ترامپ درسازمان ملل و تهدید توافق هسته ای ایران، اکنون ایران و سخنان حسن روحانی در کانون توجه بین المللی قرار دارد.
این شبکه های مختلف خبری با اتمام سخنرانی رییس جمهوری اسلامی ایران با دعوت از کارشناسان، سخنان دکتر روحانی را مورد تحلیل و بررسی قرار دادند و بار دیگر با انتقادها از سخنان روز گذشه ترامپ در مقر اصلی سازمان ملل، آن را در شان رییس جمهوری یک کشور ندانستند.
اروپام **1302**1908 
مترجم: بهروز وفاداری** ناشر : افشار دارابی

انتهای پیام /* 
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۳۰
علیرضا آیت اللهی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی