فرانسه . ایران . مسلمانان : فام

روابط میان فرانسه و مسلمانانِ جهان ؛ و فرانسه با ایران و ایرانیان

فرانسه . ایران . مسلمانان : فام

روابط میان فرانسه و مسلمانانِ جهان ؛ و فرانسه با ایران و ایرانیان

این سایت بیشتر به روابط اقتصادی و سیاسی ایران و فرانسه درسالهای 1394 ، 1395 ، 1396 و 1397هجری خورشیدی اختصاص یافته است . مسلما" مسؤولان گرامی ، مدیران آگاه ، و دانش پژوهان ارجمند توقع ندارند که ما تمام استعداد اطلاعاتی ، و تحلیل و تفسیر های خود را طی این نمایه گونه کروولوژیک بیاوریم ؛ گرچه اخباری مشروح تر و به تفصیل با مکمل هائی تحلیلی و تفسیری در سوابق دویست ساله ، و امور و مسائل موجود ، نزد ما محفوظ می باشند ؛ و در صورت ضرورت ، و نه به صورتی سوداگرانه و فروش اطلاعات خام ، به متقاضیان شایسته ی امر ارائه خواهند گردید .
Alireza Ayatollahiعلیرضا آیت اللهی با قریب به هشت سال تحصیلات عمرانی - اقتصادی - اجتماعی - فرهنگی در دوره های کارشناسی - کارشناسی ارشد - و دکتری در فرانسه ؛ پژوهشگر و استاد سابق دانشگاهها ، استاد سابق پژوهشهای بازرگانی ، و دبیرسابق پژوهشی در سازمان مدیریت ، با قریب به پنجاه سال مطالعه در باره فرانسه - ایران ؛ و روابط بین این دو کشور ؛ هم اکنون هفتاد و سه ساله ، و بازنشسته است .
پیوندها
چهارشنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۶، ۰۶:۴۱ ب.ظ

پژو فرانسه ۴۴۴ هزار خودرو در ایران فروخت

 

پژو فرانسه ۴۴۴ هزار خودرو در ایران فروخت

شرکت پژو سیتروئن که بعد از لغو تحریم‌های ایران در سال ۲۰۱۶، فعالیت‌های خود در این کشور را از سر گرفته، سال ۲۰۱۷ توانست ۴۴۴ هزار و ۶۰۰ دستگاه خودرو در ایران به فروش برساند.

سرویس بازار -

رشد قابل توجه فروش محصولات شرکت پژو سیتروئن فرانسه در ایران و آمریکای لاتین موجب شده تا فروش ضعیف این شرکت در انگلیس و چین جبران شود و این شرکت خودروسازی رشد ۱۵ درصدی فروش جهانی را در سال ۲۰۱۷ تجربه نماید.

به گزارش تجارت‌نیوز، یک روز پس از آنکه شرکت رنو اعلام کرد که عملکردی قدرتمند در سال ۲۰۱۷ داشته است، مالک شرکت پژو اعلام کرد که در سال گذشته میلادی مجموعا ۳ میلیون ۶۳۲ هزار و ۳۰۰ دستگاه خودرو فروخته است.

ارزش سهام شرکت پژو دیروز و بعد از انتشار این خبر ۱٫۹ درصد رشد را شاهد بود.

بر اساس این گزارش، شرکت پژو سیتروئن که بعد از لغو تحریم‌های ایران در سال ۲۰۱۶، فعالیت‌های خود در این کشور را از سر گرفته، سال گذشته توانسته ۴۴۴ هزار و ۶۰۰ دستگاه خودرو در ایران به فروش برساند.

در این گزارش میزان فروش محصولات پژو سیتروئن در ایران با میزان فروش سال قبل مقایسه نشده، اما فروش شرکت در امریکا لاتین نسبت به سال ۲۰۱۶، جهشی ۱۲ درصدی داشته است.

 

منبع: تسنیم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۲۷
علیرضا آیت اللهی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی