فرانسه . ایران . مسلمانان : فام

روابط میان فرانسه و مسلمانانِ جهان ؛ و فرانسه با ایران و ایرانیان

فرانسه . ایران . مسلمانان : فام

روابط میان فرانسه و مسلمانانِ جهان ؛ و فرانسه با ایران و ایرانیان

این سایت بیشتر به روابط اقتصادی و سیاسی ایران و فرانسه درسالهای 1394 ، 1395 ، 1396 و 1397هجری خورشیدی اختصاص یافته است . مسلما" مسؤولان گرامی ، مدیران آگاه ، و دانش پژوهان ارجمند توقع ندارند که ما تمام استعداد اطلاعاتی ، و تحلیل و تفسیر های خود را طی این نمایه گونه کروولوژیک بیاوریم ؛ گرچه اخباری مشروح تر و به تفصیل با مکمل هائی تحلیلی و تفسیری در سوابق دویست ساله ، و امور و مسائل موجود ، نزد ما محفوظ می باشند ؛ و در صورت ضرورت ، و نه به صورتی سوداگرانه و فروش اطلاعات خام ، به متقاضیان شایسته ی امر ارائه خواهند گردید .
Alireza Ayatollahiعلیرضا آیت اللهی با قریب به هشت سال تحصیلات عمرانی - اقتصادی - اجتماعی - فرهنگی در دوره های کارشناسی - کارشناسی ارشد - و دکتری در فرانسه ؛ پژوهشگر و استاد سابق دانشگاهها ، استاد سابق پژوهشهای بازرگانی ، و دبیرسابق پژوهشی در سازمان مدیریت ، با قریب به پنجاه سال مطالعه در باره فرانسه - ایران ؛ و روابط بین این دو کشور ؛ هم اکنون هفتاد و سه ساله ، و بازنشسته است .
پیوندها
  • ادامه محکومیت جنایت اخیر صهیونیست‌ها در غزه؛ صدای بریتانیا و فرانسه هم درآمد

جنایات روز جمعه نظامیان رژیم اشغالگر قدس در غزه حتی صدای متحدان این رژیم از جمله بریتانیا و فرانسه را نیز درآورد.

روز جمعه هزاران فلسطینی در چهل و دومین سالگرد «روز زمین» در تظاهرات مسالمت‌آمیز «حق بازگشت» به سوی محدوده مرزی باریکه غزه با اراضی‌اشغالی حرکت کردند که با حمله نظامیان اسرائیلی روبه‌رو شدند.

در حمله نظامیان رژیم اشغالگر قدس به تظاهرکنندگان فلسطینی، دستکم 17 فلسطینی به شهادت رسیدند و بیش از هزار و چهارصد نفر زخمی شدند.

به گزارش پارس تودی، «الیستر برت» Alistair Burt، معاون وزیر خارجه بریتانیا یکشنبه شب در بیانیه‌ای با ابراز تاسف از این اقدام جنایتکارانه نظامیان رژیم صهیونیستی، خواستار تحقیق فوری دراین‌باره شد.

وزارت خارجه فرانسه نیز یکشنبه شب در بیانیه ای خواستار خویشتنداری مسئولان رژیم صهیونیستی شد.

وزارت خارجه فرانسه تصریح کرد برگزاری تظاهرات مسالمت‌آمیز حق فلسطینیان است.

بسیاری از کشورها از جمله جمهوری اسلامی ایران و همچنین سازمان های بین المللی تاکنون این جنایت صهیونیست ها را محکوم کرده اند.

راهپیمایی فلسطینیان در سالگرد روز زمین یادآور تصمیم رژیم صهیونیستی در زمینه مصادره اراضی فلسطینیان در 30 مارس سال 1976 است  که هر ساله برگزار می‌شود. 

رژیم اسرائیل با مصادره اراضی فلسطینی ها و احداث شهرک‌های صهیونیست‌ نشین در آن درصدد تغییر ساختار جغرافیایی مناطق فلسطینی و چهره‌ای صهیونیستی دادن به این مناطق است تا سلطه‌جویی‌هایش را در مناطق فلسطینی تثبیت کند.117

سرکوب فلسطینی ها در روز زمین/ ویدئو

زخمی شدن دهها فلسطینی در سرکوب تظاهرات روز زمین

مروری بر جنایت‌های اسرائیل به مناسبت چهل و یکمین سالگرد روز زمین/ تحلیل

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۱۴
علیرضا آیت اللهی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی