فرانسه . ایران . مسلمانان : فام

روابط میان فرانسه و مسلمانانِ جهان ؛ و فرانسه با ایران و ایرانیان

فرانسه . ایران . مسلمانان : فام

روابط میان فرانسه و مسلمانانِ جهان ؛ و فرانسه با ایران و ایرانیان

این سایت بیشتر به روابط اقتصادی و سیاسی ایران و فرانسه درسالهای 1394 ، 1395 ، 1396 و 1397هجری خورشیدی اختصاص یافته است . مسلما" مسؤولان گرامی ، مدیران آگاه ، و دانش پژوهان ارجمند توقع ندارند که ما تمام استعداد اطلاعاتی ، و تحلیل و تفسیر های خود را طی این نمایه گونه کروولوژیک بیاوریم ؛ گرچه اخباری مشروح تر و به تفصیل با مکمل هائی تحلیلی و تفسیری در سوابق دویست ساله ، و امور و مسائل موجود ، نزد ما محفوظ می باشند ؛ و در صورت ضرورت ، و نه به صورتی سوداگرانه و فروش اطلاعات خام ، به متقاضیان شایسته ی امر ارائه خواهند گردید .
Alireza Ayatollahiعلیرضا آیت اللهی با قریب به هشت سال تحصیلات عمرانی - اقتصادی - اجتماعی - فرهنگی در دوره های کارشناسی - کارشناسی ارشد - و دکتری در فرانسه ؛ پژوهشگر و استاد سابق دانشگاهها ، استاد سابق پژوهشهای بازرگانی ، و دبیرسابق پژوهشی در سازمان مدیریت ، با قریب به پنجاه سال مطالعه در باره فرانسه - ایران ؛ و روابط بین این دو کشور ؛ هم اکنون هفتاد و سه ساله ، و بازنشسته است .
پیوندها
پنجشنبه, ۳۰ فروردين ۱۳۹۷، ۰۱:۳۱ ق.ظ

شیعیان فرانسه به پابوسی امام رضا(ع) آمدند

شیعیان فرانسه به پابوسی امام رضا(ع) آمدند

جمعی از شیعیان شهر لیون فرانسه به همت مرکز امور بین‌الملل آستان قدس رضوی برای زیارت حضرت علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) به حرم مطهر رضوی مشرف شدند.

1397/1/29 چهارشنبه

به گزارش آستان‌نیوز، گروه 11 نفره شیعیان شهر لیون فرانسه 24 رجب به پابوسی امام رضا(ع) مشرف شدند و عصر سومین روز از ماه شعبان و در سالروز ولادت سیدالشهدا(ع) مشهد را به مقصد فرانسه ترک خواهند کرد.
این گروه از زائران خارجی امام رضا(ع) با تشرف به این بارگاه ملکوتی، ضمن زیارت امام مهربانی‌ها از کتابخانه مرکزی وموزه‌های آستان قدس رضوی دیدن کردند. همچنین از برنامه‌های فرهنگی و مذهبی این بارگاه منور در رواق دارالمرحمه بهره‌مند شدند.
زائران فرانسوی در ششمین روز سفر خود به حرم مطهر به مرکز امور بین‌الملل آستان قدس رضوی دعوت شده و مورد استقبال مسئولان این مرکز قرار گرفتند.
در این دیدار زائران از چگونگی شیعه شدن خود سخن گفتند و همچنین به مشکلاتی که در کشور فرانسه در این مسیر با آن مواجه‌اند، اشاره کردند.
مدیر مرکز امور بین‌الملل آستان قدس رضوی در جمع این زائران گفت: از شما زائران امام رضا(ع) درخواست می‌کنیم با آن دل‌های پاک و عاشق که به زیارت مرقد مطهر امام رضا(ع) تشریف آورده‌اید برای همه مسلمانان و مومنین دعا کنید.
وی ادامه داد: امیدوارم با دست پر و سلامت از زیارت امام رضا(ع) به دیار خودتان برگردید و نایب‌الزیاره تمام کسانی باشید که به شما التماس دعا گفتند.
یادآور می‌شود؛ در پایان این دیدار محصولات فرهنگی آستان قدس رضوی به این گروه از زائران اهدا شد.

 
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۳۰
علیرضا آیت اللهی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی