فرانسه . ایران . مسلمانان : فام

روابط میان فرانسه و مسلمانانِ جهان ؛ و فرانسه با ایران و ایرانیان

فرانسه . ایران . مسلمانان : فام

روابط میان فرانسه و مسلمانانِ جهان ؛ و فرانسه با ایران و ایرانیان

این سایت بیشتر به روابط اقتصادی و سیاسی ایران و فرانسه درسالهای 1394 ، 1395 ، 1396 و 1397هجری خورشیدی اختصاص یافته است . مسلما" مسؤولان گرامی ، مدیران آگاه ، و دانش پژوهان ارجمند توقع ندارند که ما تمام استعداد اطلاعاتی ، و تحلیل و تفسیر های خود را طی این نمایه گونه کروولوژیک بیاوریم ؛ گرچه اخباری مشروح تر و به تفصیل با مکمل هائی تحلیلی و تفسیری در سوابق دویست ساله ، و امور و مسائل موجود ، نزد ما محفوظ می باشند ؛ و در صورت ضرورت ، و نه به صورتی سوداگرانه و فروش اطلاعات خام ، به متقاضیان شایسته ی امر ارائه خواهند گردید .
Alireza Ayatollahiعلیرضا آیت اللهی با قریب به هشت سال تحصیلات عمرانی - اقتصادی - اجتماعی - فرهنگی در دوره های کارشناسی - کارشناسی ارشد - و دکتری در فرانسه ؛ پژوهشگر و استاد سابق دانشگاهها ، استاد سابق پژوهشهای بازرگانی ، و دبیرسابق پژوهشی در سازمان مدیریت ، با قریب به پنجاه سال مطالعه در باره فرانسه - ایران ؛ و روابط بین این دو کشور ؛ هم اکنون هفتاد و سه ساله ، و بازنشسته است .
پیوندها
زمان انتشار : ۲۵ خرداد ,۱۳۹۷ | ساعت : ۰۹:۱۸ | کد خبر : 584777 | پرینت

سازمان ملل: بخشی از موشک‌های شلیک شده به عربستان ساخت ایران است

شفقنا- سازمان ملل متحد در گزارشی مدعی شد بخشی از موشک‌های شلیک شده از سوی حوثی‌ها به عربستان ساخت ایران است.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، کمیته‌ای در سازمان ملل در گزارشی اعلام کرد: بخش‌هایی از موشک‌هایی که از سوی حوثی‌های یمن به سوی عربستان سعودی شلیک شده ساخت ایران است.

براساس گزارش ۱۴ صفحه‌ای آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل متحد قسمت‌هایی از موشک‌هایی که از یمن به سوی عربستان شلیک شده مربوط به ایران است اما نمی‌توان به درستی تعیین کرد این قطعات چه زمانی به حوثی‌ها تحویل داده شده‌اند. گوترش در این گزارش که به شورای امنیت ارائه کرده اذعان می‌کند نمی‌توان به یقین در مورد تاریخ دقیق ارسال این قطعات به یمن از سوی جمهوری اسلامی ایران اظهارنظر کرد.

گزارش سازمان ملل در این مورد درحالی است که چندماه پیش همین سازمان اعلام کرده بود هیچیک از قطعات این موشک‌ها ساخت ایران نیست. اما به هرحال این موضوع شکستی برای ایالات متحده و عربستان است چرا که این دو کشور به شدت در تلاش برای محکومیت ایران در مورد ارسال سلاح به حوثی‌ها بودند.

خبر اصلی را در خبرگزاری فرانسه ببینید

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۲۶
علیرضا آیت اللهی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی