فرانسه . ایران . مسلمانان : فام

روابط میان فرانسه و مسلمانانِ جهان ؛ و فرانسه با ایران و ایرانیان

فرانسه . ایران . مسلمانان : فام

روابط میان فرانسه و مسلمانانِ جهان ؛ و فرانسه با ایران و ایرانیان

این سایت بیشتر به روابط اقتصادی و سیاسی ایران و فرانسه درسالهای 1394 ، 1395 ، 1396 و 1397هجری خورشیدی اختصاص یافته است . مسلما" مسؤولان گرامی ، مدیران آگاه ، و دانش پژوهان ارجمند توقع ندارند که ما تمام استعداد اطلاعاتی ، و تحلیل و تفسیر های خود را طی این نمایه گونه کروولوژیک بیاوریم ؛ گرچه اخباری مشروح تر و به تفصیل با مکمل هائی تحلیلی و تفسیری در سوابق دویست ساله ، و امور و مسائل موجود ، نزد ما محفوظ می باشند ؛ و در صورت ضرورت ، و نه به صورتی سوداگرانه و فروش اطلاعات خام ، به متقاضیان شایسته ی امر ارائه خواهند گردید .
Alireza Ayatollahiعلیرضا آیت اللهی با قریب به هشت سال تحصیلات عمرانی - اقتصادی - اجتماعی - فرهنگی در دوره های کارشناسی - کارشناسی ارشد - و دکتری در فرانسه ؛ پژوهشگر و استاد سابق دانشگاهها ، استاد سابق پژوهشهای بازرگانی ، و دبیرسابق پژوهشی در سازمان مدیریت ، با قریب به پنجاه سال مطالعه در باره فرانسه - ایران ؛ و روابط بین این دو کشور ؛ هم اکنون هفتاد و سه ساله ، و بازنشسته است .
پیوندها
به گزارش ایرنا مصیب امیری، دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال 96 حاکی از 12درصد افزایش است، اظهار داشت: از این تعداد سه میلیون و 29هزار و 750 نفر گردشگر داخلی و 139هزار و 686 نفر گردشگر خارجی است. 
وی ادامه داد: به لحاظ ملیت گردشگران خارجی، فرانسوی‌ها در صدر قرار دارند و پس از آن گردشگران کشور آلمان و ایتالیا به ترتیب بیشترین آمار ورود به استان فارس را داشته اند.
این مقام مسئول اضافه کرد: در مدت یاد شده، مجموعه فرهنگی- تاریخی حافظیه با 746 هزار و 923 نفر، مجموعه جهانی تخت جمشید با 588 هزار 218 نفر و مجموعه فرهنگی سعدی با 567 هزار و 921 نفر بیشترین میزان بازدید را به خود اختصاص داده اند.
از سوی مسئولان این استان، شمار گردشگرانی که از جاذبه های تاریخی، طبیعی و مذهبی این استان در سال 96 دیدن کردند، پنج میلیون و 10 هزار و 94 نفر اعلام شد.
9873 /6118
انتهای پیام
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۰۹
علیرضا آیت اللهی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی